וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמיחה של 63% ברווח הנקי של וואלה!

וואלה! מסיימת רבעון ראשון מוצלח במיוחד עם צמיחה של 23% בהכנסות וגידול של 47% ברווח התפעולי

וואלה!, פורטל האינטרנט המוביל בישראל, פרסם היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2009, המצביעות על גידול משמעותי בכל הפרמטרים הכספיים: הכנסות הרבעון הראשון בשנת 2009 הסתכמו בנטו של 30.1 מיליון ש"ח - מדובר בגידול של 23% לעומת הרווח שנרשם ברבעון המקביל אשתקד שעמד על 26.6 מיליון. הרווח הנקי צמח גם הוא בשיעור מרשים של 63% לרמה של 5.6 מיליון שקלים - לעומת 3.4 מיליון בשנה שעברה. ה-EBITDA הסתכם בכ- 8.8 מיליון לעומת כ- 6.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד – גידול של 36%.

החברה מדווחת על צבר הזמנות ממפרסמים (במונחי נטו לאחר קיזוז עמלות) של 21.5 מיליון ש"ח נכון ל-31 למרץ 2009, אשר רובן יוכרו כהכנסות במהלך שנת 2009. בנוסף, תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הראשון עומד על כ- 6.3 מיליון שקלים.

ברבעון הראשון של 2009 ממשיכה וואלה! להיות פורטל התוכן המוביל בישראל עם כ- 5 מיליון משתמשים מדי חודש. עפ"י מדד קומסקור, וואלה! הינו האתר הפופולארי ביותר בישראל בקרב כל קהלי היעד, כך שבכל קבוצת גיל יש בוואלה! יותר גולשים מאשר בכל אתר תוכן אחר.

לאור התוצאות המליץ הבוקר דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בסכום כולל של 15 מיליון שקלים. ההחלטה עדיין כפופה לאישור האסיפה הכללית של בעלי המניות.

אילן ישועה, מנכ"ל החברה, הגיב היום לתוצאות ואמר: "למרות ההאטה בפעילות הכלכלית האינטרנט ממשיך לצמוח בכל המגזרים. המפרסמים מסיטים יותר תקציבים לאינטרנט בעיקר על חשבון העיתונות המודפסת והטלוויזיה. וואלה! כמובילת השוק היא הנהנית העיקרית מכך. גם פעילות הסחר האלקטרוני בוואלה! שופס צוברת תאוצה ונוסף להיותו אתר הסחר המוביל בישראל הוא הפך בשנה האחרונה לאחת הרשתות הקמעונאיות הגדולות בארץ"

גיל בנימיני, סמנכ"ל הכספים של וואלה!: "וואלה! ממשיכה להראות צמיחה מרשימה בהכנסות וברווחים, הן בתחום הפרסום והן בתחום הסחר האלקטרוני, המלוות בגידול בתזרים המזומנים וב- EBITDA. הגידול בהכנסות הביא לעלייה של 47% ברווח התפעולי לרמה של 6.8 מיליון ש"ח".

משקיעים בתוכן, בוידאו ובשירותי הדואר

"בשנה האחרונה הגדלנו את ההשקעה בתוכן, חיזקנו את תחום הוידיאו (בפרט בחדשות) ונמשיך להגדיל את ההשקעות לחיזוק מוצרי התוכן והשירותים לגולשים. כך למשל, ברבעון האחרון התקשרה וואלה! בחוזה לרכוש כ- 36% נוספים מאתר הרשת החברתית המובילה בישראל - "מקושרים", מהלך במסגרתו היא תשיג שליטה בחברה ותעלה לאחזקות של כ- 70% בה, עם אפשרות להגדלת אחזקותיה ל-100% בעתיד. זהו אחד המהלכים החשובים שלנו אשר יסייע לשמירת המובילות של וואלה!", הסביר אילן ישועה את מגמות ההתחזקות בפעילות החברה.

"וואלה! היא חברת חדשות לכל דבר. מערכת עצמאית שעובדת 24/7. בתקופת הבחירות צוותי הצילום וכתבי השטח של וואלה! הביאו לגולשים סיקור מצולם של מערכת הבחירות וסיפקו מענה ויזואלי מיידי, איכותי ואמין לצרכני החדשות בישראל ובעולם. בכל מקום בו נקבע סדר היום הפוליטי של ישראל וואלה! חדשות התמקמה בשורה הראשונה וייצרה מאות אייטמי וידאו, עשרות ראיונות בשידור חי מאולפן וואלה! עם בכירי הפוליטיקאים, מבזקי צהריים יומיים ועוד".

גם שירות הדואר האלקטרוני של וואלה! המשיך להתחזק ברבעון האחרון ומספר המשתמשים לחודש עלה לכ-3 מיליון גולשים. ישועה: "הכנסנו שיפורים רבים במוצר ובשרות הלקוחות ושביעות הרצון של הלקוחות עלתה מאד. וואלה! מובילה בשימוש של תיבות הדואר אצל נוער ומבוגרים כאחד, כאשר הדואר של וואלה! במגמת גידול של 17% במספר המשתמשים היומיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully