וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגמור כמו מלכה

לא ברור איזה ריגוש גרם לבני זוג להתנות אהבים דווקא במדשאה של טירה המשמשת למגורי המלכה אליזבת. במשטרה התלהבו פחות

המשטרה בבריטניה עצרה זוג שקיים לטענתה יחסי מין בשטח הפתוח של מדשאת טירת וינדזור – אחד ממקומות מגוריה העיקריים של מלכת הממלכה המאוחדת אליזבת השנייה ושאר בני המלוכה, כך דווח ב"דיילי מירור". דובר תחנת עמק התמזה אמר כי לאחר המעצר הוצאה לבני הזוג השובבים אזהרה חמורה לבל יעזו לשוב על מעשיהם.

"אנחנו יכולים לאשר", ציין הדובר, "כי שני בני אדם נעצרו לאחר שהפרו את הצניעות הציבורית המתחייבת במקום זה וכתוצאה מכך קיבלו אזהרה". עדי ראייה סיפרו כי הזוג עסק במשך מספר דקות בקיום יחסי מין במדשאה של הטירה, שצופה על חנויות ומלונות המקיפות אותה. "אני חושב שזה נמשך בין 10 ל-15 דקות, שזה יחסית הרבה זמן בהתחשב במיקום", אמר עובד באחד המלונות הסמוכים. "אנשים צעקו לעברם קריאות כמו 'מה אתם עושים?', אבל הם לא ממש התחשבו בכך. זה היה מאוד מצחיק".

עד ראייה נוסף, מארק רובינסון, סיפר כי שומרי הטירה הביטו בנוף שנגלה לעיניהם מהחלונות. "אחד החלונות מהחדר של השומרים נפתח וכשחייל ראה את מה שמתרחש לנגד עיניו, הוא דיווח על כך לשאר חבריו למשמרת. לפתע נפתחו הרבה מאוד חלונות בטירה", סיפר רובינסון. "לזוג האוהבים לא היה אכפת בכלל מאלו שמסתכלים והם המשיכו לעשות את כל העולה על רוחם כאילו הם נמצאים בחדר המיטות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully