וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התחמקות מהחלטות - האיום האמיתי על ישראל"

בנאומה מול ועידת איפא"ק - הראשון בארה"ב כראש האופוזיציה - קראה לבני לקידום תהליך השלום. "אם אכפת לנו מעתיד עמנו נמצא את האומץ לקבל החלטות"

יו"ר האופוזיציה ח"כ ציפי לבני נאמה הלילה (שני) בפני ועידת השדולה למען ישראל בארצות הברית (איפא"ק) ואמרה כי קידום תהליך השלום באזור הוא אינטרס ישראלי. "האיום האסטרטגי האמיתי על מדינת ישראל הוא התחמקות מקבלת החלטות", הזהירה לבני.

"בנושא אירן אין אופוזיציה בישראל", הדגישה לבני ואמרה כי ישראל מאוחדת בהתנגדותה לאירן גרעינית. בנושא הפוליטי לבני הסבירה כי למרות שיש הרבה נושאים עליהם מסכימות הקואליציה והאופוזיציה, טובת המדינה מנעה ממנה להכניס את קדימה לממשלה. "למרות שהפוליטיקה חשובה לי, מדינת ישראל חשובה לי יותר", אמרה. היא הדגישה כי היא ומפלגתה יהוו אופוזיציה אחראית לממשלת בנימין נתניהו. עם זאת לבני ציינה כי בנושא אירן מסכימים שני הצדדים כי מדיניותה מסכנת את העולם בכלל ואת ישראל בפרט.

לבני אמרה שהיא מקבלת את פיתרון שתי המדינות לשני עמים. לדבריה, "בין ויתור על הצידוק לקיומה של מדינת ישראל לבין ויתור על חלק משטחה – אני בוחרת בלוותר על השטח". לבני סיכמה את נאומה בקריאה לקבלת החלטות קשות: "אם אכפת לנו מעתיד עמנו ומולדתנו, נמצא את האומץ והחכמה להגיע להחלטות שאיננו יכולים עוד להרשות לעצמנו להימנע מהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully