וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום: הרכבת לא תגיע לבאר שבע

קו הרכבת לבאר שבע יושבת בשל עבודות תשתית שעורכת רכבת ישראל. ההשבתה תימשך עד מוצאי שבת, ה-16 למאי

מערכת וואלה!

(צילום: נעם כהן, יוסי בדלוב, עריכה: ענת ברק)

עקב עבודות תשתית ישובש החל מהיום (שני) שירות הרכבות בקו תל אביב - באר שבע למשך כשבועיים. על פי הודעת הרכבת, החל ממחר ועד ליום ראשון ה-10 במאי תגיע הרכבת עד תחנת קריית גת בלבד. לאחר מכן תופסק תנועת הרכבות בקו באופן כולל ותחודש רק במוצאי שבת ה-16 במאי. יש לציין כי העבודות לא יבוצעו במהלך השבת, לאחר שהממשלה דחתה את בקשתה של הרכבת בנושא.

לדברי הנהלת הרכבת, עבודות התשתית נועדו לקצר את זמן הנסיעה מבאר שבע לתל אביב בכמחצית השעה. נסיעה בקו החדש אמורה לארוך כ-50 דקות בלבד. עוד מספרים ברכבת כי "בשל מורכבותה, העבודה תיארך 24 שעות ביממה סביב השעון, במשך עשרה ימים".

סגירת הקו למשך כשבועיים עוררה תרעומת בקרב תושבי הדרום. ראש המועצה האזורית רמת הנגב שמואל ריפמן אף פנה במכתב לשר התחבורה ישראל כ"ץ וקרא לו לפעול לקיצור זמן הפרויקט. לדברי ריפמן, פרויקט שדרוג המסילה הפך לסיוט מתמשך לתושבי הדרום. "הרכבת מרשה לעצמה חדשות לבקרים להפסיק את פעולת הרכבת לפרקי זמן שונים שהארוך בהם הולך לקרות במאי הקרוב למשך כשבועיים. מהלך כזה מחייב לקיחת אחריות על רבבות משתמשי הרכבת על ידי גורם שידאג לתחבורה חליפית זמינה", כתב ריפמן.

נוסע נזעם אמר לוואלה! חדשות כי "עם כל הכבוד לתאונת הרכבת הקטלנית ברבדים, את כתב האישום האמיתי נגד ראשי רכבת ישראל צריכים להגיש באשמת זלזול לאורך שנים בתושבי הפריפריה. מה יעשו הנוסעים שקנו חופשי-חודשי במאות שקלים ונתקעו עם כרטיס שלא שווה דבר? מי יחזיר להם את הכסף?. למה הם אינם עובדים בלילות ובסופי שבוע על הקו החדש לדרום, ולאן נעלמו כל חברי הכנסת וראשי הערים בדרום שאמורים לייצג אותנו?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully