וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: יבוטלו האישומים בריגול נגד 2 יהודים

התביעה הפדרלית החליטה לבטל את כתבי האישום נגד סטיב רוזן וקית' וייסמן, בכירים לשעבר באיפא"ק, שנעצרו לפני 4 שנים בחשד שמסרו מידע סודי לדיפלומט ישראלי

התביעה הפדרלית בארצות הברית החליטה לבטל את כתבי האישום נגד שניים מהעובדים הבכירים בשדולה למען ישראל, איפא"ק, שהואשמו במסירת מידע סודי לדיפלומט ישראלי. כך דווח בעיתון "וושינגטון פוסט".

לפי הדיווח, נציגי התביעה יודיעו לבית המשפט כי בבדיקה חוזרת של התיק התברר כי אין די ראיות נגד הנאשמים סטיב רוזן וקית' וייסמן. התביעה גם תודיע כי דיון משפטי עלול לחשוף מידע חסוי , שהממשל מעדיף לא לפרסם.

וייסמן, לשעבר מנהל מדיניות החוץ באיפא"ק, ורוזן, שעסק בענייני אירן מטעם השדולה, נעצרו לפני ארבע שנים בחשד שמסרו חומר חסוי של משרד ההגנה לדיפלומט ישראלי בוושינגטון. הם טענו, כי לא ידעו כי מדובר במידע סודי וכי לא חרגו מתפקידם בשדולה למען ישראל.

לפני כשבועיים דווח, כי חברת קונגרס מהמפלגה הדמוקרטית, ג'יין הרמן, הוקלטה כשהיא מבטיחה לגורם לא ידוע שתפעיל את השפעתה להקל על ההאשמות נגד שני חברי איפא"ק שנעצרו בחשד לריגול. הרמן, החברה בוועדת המודיעין של בית הנבחרים, הכחישה את הטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully