וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות הפגינו מול בית ברק: פעל לשחרור שליט

חיילים וקצינים במילואים קראו לשחרר אסירים תמורת החייל החטוף. אשת שר הביטחון שוחחה עמם והבטיחה להעביר מכתב לבן זוגה

עשרות בני אדם, בהם חיילים וקצינים במילואים, הפגינו היום (שישי) מול ביתו של שר הביטחון אהוד ברק בתל אביב, בקריאה לשחרר אסירים פלסטינים בתמורה להחזרת החייל החטוף גלעד שליט לישראל. רעייתו של ברק, נילי פריאל, יצאה לשוחח עם המפגינים ואמרה כי גם משפחתה מייחלת לשחרורו המהיר של שליט. היא גם נטלה מהם מכתב, אותו הבטיחה למסור לבן זוגה.

בתוך כך, נעם שליט, אביו של החייל החטוף, נמצא בוושינגטון ומקיים סדרה של פגישות עם גורמי ממשל ועם חברי קונגרס, במטרה לקדם את שחרורו. בין השאר נפגש אתמול שליט במחלקת המדינה עם ג'ורג' מיטשל, השליח המיוחד של הממשל למזרח התיכון.

ביום העצמאות התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו למאמצים לשחרור החיל החטוף. בטקס קבלת פנים למפקדי צה"ל בבית הנשיא אמר נתניהו, כי "יש לנו מחויבות להחזיר את גלעד שליט בריא ושלם להוריו". לדבריו, "כל לוחם יודע שנפעיל את כל היכולות שלנו על מנת להחזירו בריא ושלם הביתה".

גם יו"ר הכנסת ראובן ריבלין הזכיר השבוע את החייל החטוף, בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל. בעת שהדליק משואה אמר ריבלין, כי "גלעד שליט עדיין לא שב מן המשימה שאליה יצא בשליחותנו, ואנו, כמדינה, כעם, וכבני אדם, איננו שוכחים לרגע, כי סיפורו של יום העצמאות, הוא גם סיפורה של שבועת הנאמנות, שבין המדינה, ובין חייליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully