וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: נפעיל את כל היכולות להחזרת שליט

בקבלת פנים למפקדי צה"ל בבית הנשיא אמר רה"מ, כי יש לישראל מחויבות להחזיר את החייל החטוף בריא ושלם להוריו

מערכת וואלה!

(צילום ועריכת וידאו: גדעון צנטנר)

"יש לנו מחויבות להחזיר את גלעד שליט בריא ושלם להוריו". כך הצהיר הבוקר (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס קבלת פנים למפקדי צה"ל מדור תש"ח ועד ימינו במשכן הנשיא בירושלים. לדברי נתניהו, "כל לוחם יודע שנפעיל את כל היכולות שלנו על מנת להחזירו בריא ושלם הביתה".

גם יו"ר הכנסת ראובן ריבלין הזכיר אתמול את החייל החטוף, בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל. בעת שהדליק משואה אמר ריבלין, כי "גלעד שליט שעדיין לא שב מן המשימה שאליה יצא בשליחותנו, ושאנו, כמדינה, כעם, וכבני אדם, איננו שוכחים לרגע, כי סיפורו של יום העצמאות, הוא גם סיפורה של שבועת הנאמנות, שבין המדינה, ובין חייליה".

השבוע יצא נעם שליט, אביו של גלעד לארצות הברית לצורך פגישות עם עוזריהם האישיים של הנשיא ברק אובמה ומזכירת המדינה הילרי קלינטון. שליט נפגש גם עם נציגים מהסנאט ומבית הנבחרים ובכוונתו לבקש מהממשל בוושינגטון להעמיד את שחרורו של גלעד כתנאי לכל התקדמות במשא ומתן בין ישראל לפלסטינים ובכל הסדר עם חמאס. שליט גם צפוי להפעיל לחץ על נציגי הצלב האדום, בדרישה ליזום פגישה של נציג הארגון אצל גלעד.

בתוך כך, בטקס הענקת תעודות לחיילים מצטיינים שהתקיים הבוקר במשכן הנשיא בירושלים, אמר הרמטכ"ל, רב אלוף גבי אשכנזי, כי "מי שסבור שהולך ופוחת הדור, יישא את עיניו אל 120 החיילים המצטיינים. גם 61 שנים לאחר קום המדינה, ערכי הרעות וההקרבה עדיין תקפים בקרב הנוער". אשכנזי הוסיף כי "לא ניתן להכריע את מדינת ישראל בטרור או בשדה הקרב ואפשר להשיג הסכם רק במשא ומתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully