וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

61 סיבות לגאווה: על בנים ועל בנות

קשקשנו על פוליטיקה, ביטחון, ספורט, תרבות ואוכל, רק כדי להגיע למה שמעניין אותנו באמת: סקס. כתבה שישית, אחרונה וחרמנית במיוחד

54. אין על בנות התערובת הישראליות

עוד תוצר נהדר של המפעל הציוני. מכל קצוות עולם הגיעו היהודים למדינת ישראל, רק כדי ליצור את בנות התערובת שאין שניות להן – שחומות עור ובהירות עיניים, או בעלות עור חלבי ועיניים יוקדות; דקיקות ומלאות בדיוק בכל המקומות הנכונים, עם קלאסה אירופאית וחום ים תיכוני. היה שווה.

55. וגם סתם פרחות זה ממש בסדר

פילוסופים יעסקו בעתיד בקונפליקט הפרחה. מצביעת ש"ס עם ציצים בחוץ, נשבעת ברב אבל אוהבת על הגב, מטומטמת על הנייר אבל חכמה מכולם. גם חוקרי האקדמיה ומלומדי שוק הכרמל יסכימו לעד על דבר אחד. אין דבר שווה ומתסיס אשכים יותר מכוסית פרחה. השילוב בין גוף שובב, מחלה גנטית (ע"ע אלרגיה לטקסטיל) ומודעות עצמית אפס יוצר אפקט מהמם שגרם לרבים למצוא עצמם בבוקר שאחרי מודים לחוזה המדינה.

וכשהפרחות מתמזגות עם העלייה מרוסיה, אין מראה מלבב מזה. מי שלא ראה את הדיפוזיה במכוני הפדיקור בין פרחות דור שלישי בישראל לבנות חבר העמים שזה מקרוב באו, כאילו לא ראה את כור ההיתוך בהתגלמותו. אין היום פרחה שמכבדת עצמה שמוותרת על אולגה שתעשה לה שפם לפני החופה. אין היום יאנה שלא אוכלת קוסקוס בשישי אצל חמותה.

56. אלוהים חנן את הישראליות באלרגיה לטקסטיל

מחלות גנטיות הן דבר אכזר מאין כמותו, אבל אנחנו דווקא נהנים מהאלרגיה שנגרמת לישראליות רבות כתוצאה מחיכוך אריגים בעור. רוב הרופאים ממליצים על לבוש קל במיוחד, שאינו נצמד לגוף ומאפשר זרימת אויר קבועה באזור החזה. אסכולה נוספת ברפואה ממליצה בנוסף גם על נסיעה באופניים תוך פידול איטי, לנו לא נותר רק לאחל שלא תבריאו לעולם.

57. אבל הן סקסיות במיוחד דווקא במדי ב'

לאמריקנים יש זיונים של מעודדות על שולחנות ביליארד באחווה בקולג', לנו יש מדריכות קשר על שקי שינה ליד צריפין. זו אולי הסיבה מדוע מדי ב' הפכו לאתגר מחרמן כל כך, התהייה מה יש מסתתר מתחת לבד העבה ומעוות הפיגורה הנשית מעודדת פנטזיות על תחתוני תחרה וחזיות דחוסות הדורשות תלישת כפתורי החולצה עם השיניים והתנפלות נעורים על הבשר החשוף שנגלה לפתע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

58. רק בישראל יש קיבוצים. ומתנדבות

בהשוואה המתועבת בין הקיבוצים להתנחלויות - מי חשוב יותר בתולדות הציונות - נשכחו משום מה אלפי שדיים לבנבנים שקישטו במשך עשרות שנים את הבריכות והמדשאות בקיבוצים. עם כל הכבוד (ואין כבוד) לאלקנה, קדומים, אלון מורה ואפרת, עד שלא תביאו צעירות סקנדינביות לעבוד בחינם בקטיף ולהשתזף בעירום חלקי בבריכה, הקיבוצניקים ניצחו ובגדול.

59. הכרס הישראלית היא המטופחת מכולן

מה בסך הכל רצה הגבר הישראלי? לדאוג לבת זוגו לפרגולה שעה שהיא מעניקה לו מין אוראלי. שהרי ג'נטלמן לא ירצה חלילה כי טיפות בירה או פירורי בייגלה יפריעו לגברת במלאכה הקדושה. אך כוונות טובות הובילו לאסון ופתאום התברר שכרס אינה הולכת טוב עם חולצה צמודה וגם הרופאים אינם מתלהבים מסוכך הצל המפרגן שהקמנו באמצעות לאפות עם שווארמה וכל התוספות.

60. הגבר הישראלי שעיר כהלכה

הגברים היוונים שעירים מדי, הגברים היפנים חלקים מדי, השבדים אולי מכוסים בשיער גוף אבל הוא בלונדיני ורכרוכי, והגבר הישראלי הוא לרוב באמצע היפה והטוב. בעזרת קידום טרנד מוזר של הסרת שיער בלייזר, כמעט הצליחו בעלי האינטרס לשכנע את הגבר הישראלי שהוא שעיר מדי וחייב להיות חלק כמו ילדה. אבל למרבה השמחה המגמה נבלמה, וחזה חלק נשאר עניין של נשים. רוב הגברים בישראל לרוב שעירים מספיק בכדי להיות גבריים ולא שעירים מדי בכדי להתבייש להסתובב עם מכנסיים קצרים וגופייה - למרות שהם חושבים אחרת. גברים יכולים להיות כאלה בנות.

61-70. בר רפאלי

כן שירתה בצבא, לא שירתה בצבא - למי בכלל אכפת עם כזה גוף? שער בסופרטס אילוסטרייטד, זוגיות עם ליאו דיקפריו, הופעה מוצלחת אצל דיויד לטרמן ומטוס שדיוקן ענק שלה מוטבע עליו. עכשיו רק נשאר להחזיר אותה ובהקדם לגשר ההלכה.

כתבו: רועי כ"ץ, ניב הדס ודנה דרבינסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully