וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צה"ל נכון להגן מול כל אויב, קרוב ורחוק"

בטקס האזכרה הממלכתי לחללי צה"ל שנערך בקריית שאול, הזהיר שר הביטחון אהוד ברק כי הצבא נחוש לפעול בכל מקום שיידרש

נעם כהן

שר הביטחון אהוד ברק אמר הבוקר (שלישי) למשפחות השכולות בטקס האזכרה הממלכתי לחללי מערכות ישראל שנערך בבית העלמין הצבאי בקריית שאול כי "בשעה הזאת, עת לקול הצפירה ובתוככי רחובות האבן הדוממים פוקדות המשפחות השכולות את קברי יקיריהן בכל בתי העלמין הצבאיים ברחבי הארץ, פועם לב העם כולו עם המשפחות - באחווה, בעצב ובהזדהות עמוקה. המעבר בין תוגת יום הזיכרון ובין שמחת חג העצמאות יהיה כבכל שנה חד ולכאורה גם לא טבעי ולכם, בני המשפחות, קשה במיוחד".

ברק הוסיף כי "הישגיה של מדינת ישראל אין להם אח ורע בתולדות האומות. הקימונו פה מדינה חזקה, דמוקרטית, מפותחת, משגשגת, הצועדת בתחומים רבים בחזית הקדמה העולמית. נכון, היא רחוקה משלמות והיא סובלת מבעיות פנים קשות, אבל האור שבה רב וגובר לאין שיעור על הצללים. אני יודע היטב את הסכנות המאיימות עלינו, אבל יודע גם כי בשנת ה-61, ניצבת ישראל חזקה, מרתיעה ובוטחת. צבא ההגנה לישראל פרוס, נכון לפעול, להכות ולהגן מול כל אויב, קרוב ורחוק".

עוד אמר ברק כי "מדינת ישראל יכלה בעבר ויכול תוכל גם בעתיד לאתגרים, כי טובי בניה מציבים לה בעוז רוחם ובמסירות נפשם קיר ברזל מוצק וכי רוחה האיתנה וכוחה היוצר מעניקים לה עוצמות של חיים, פריחה ושגשוג, גם בצל מאבק מתמשך על זכותה לחיים של חירות וכבוד. את עוצמתה, חוסנה והישגיה חבה מדינת ישראל קודם כל לבניכם, לאלה אשר סוככו בגבורתם ובחירוף נפשם על מפעלה".

  • עוד באותו נושא:
  • אהוד ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully