וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנית גולדווסר: "מרגישה את אודי כל הזמן"

בראיון לחדשות 10 לרגל יום הזיכרון סיפרה אלמנתו של אהוד גולדווסר על ההתמודדות עם השכול. "אני לומדת להסתגל למונח אלמנה"

"את אודי אני מרגישה כל הזמן. הוא בוורידים שלי. אני שומעת אותו כל הזמן. לפעמים הוא ממש קורא לי. רק כשאני מגיעה לבית הקברות יותר קשה לי לשמוע אותו – איך אפשר לשמוע אדם שנמצא מתחת לאדמה". כך סיפרה קרנית גולדווסר אלמנתו של אהוד גולדווסר בראיון ששודר הערב (שני) במהדורה המרכזית של חדשות 10. לדבריה, "אני לומדת להסתגל למונח אלמנה, להבין את המשמעות של להיות אלמנה. אני אהיה אלמנתו אבל הוא תמיד יהיה בעלי. כשאדם מת אשתו הופכת אלמנה אבל עבורה הוא תמיד יהיה בעלה".

אהוד גולדווסר נחטף במהלך שירות מילואים יחד עם חברו אלדד רגב בגבול לבנון ביולי 2006, באירוע שבעקבותיו פרצה מלחמת לבנון השנייה. לאחר 735 ימים של מאבק עיקש ומו"מ מתמשך להשבתם, הוחזרו גופותיהם לישראל תמורת שחרור מחבלים לבנונים.

אהוד, בן 31 במותו, הותיר אחריו את אשתו קרנית, לה היה נשוי פחות משנה, את הוריו מיקי ושלמה, ואחיו, יאיר וגדי. הוא נטמן בבית העלמין בנהריה.

גולדווסר סיפרה על ההתמודדות עם השכול והגעגועים לאהוד. "אחד הדברים שעוזרים לי לקום כל בוקר זה העובדה שהוא ביקש ממני שאם יקרה לו משהו אני אקום". סיפרה גולדווסר. "זה סוג של הבטחה שנתתי לו. גם בשנתיים של המאבק על החזרתו הייתי מסתכלת כל פעם במראה לדעת אם אני מקיימת את ההבטחה שנתתי לאודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully