וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: על ארה"ב לדחוף את ישראל לשלום

לדברי יו"ר הרשות הפלסטינית, הכדור לקידום התהליך המדיני נמצא במגרש האמריקאי. "הבחירה היא בין שלום השנה להמשך התוהו ובוהו"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן קרא הערב (ראשון) לארצות הברית ללחוץ על ישראל לקדם את תהליך השלום. בראיון לטלוויזיה הירדנית אמר אבו מאזן, כי "הכדור נמצא עכשיו במגרש של הממשל האמריקאי, שחייב לדחוף את ישראל לעשות שלום. ארצות הברית צריכה לשאול את עצמה אם היא מעוניינת בשלום עוד השנה או בהמשך התוהו ובוהו במזרח התיכון".

אבו מאזן הזהיר את ישראל כי אם לא תסכים לפתרון שתי המדינות, להפסקת התנחלויות וליוזמת השלום הערבית, היא תהיה אחראית להתערערות המצב הביטחוני והפוליטי באזור. לדבריו, השליח האמריקאי ג'ורג' מיטשל אמר לפלסטינים כי הם מילאו את כל הנדרש מהם במפת הדרכים, אולם ישראל לא עשתה דבר .

בתוך כך, נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד אמר היום, כי ארצו תתמוך בפתרון שתי המדינות, אם הפלסטינים יאשרו במשאל עם את הסכם השלום עם ישראל. כשנשאל האם אירן תתמוך בהסכם שלום בין ישראל לפלסטינים, ענה אחמדינג'ד: "כל החלטה שהפלסטינים יקבלו מוסכמת עלינו. אנחנו לא נקבע עבורם דבר. נתמוך בכל החלטה שיקבלו. זאת זכותו של העם הפלסטיני ואנחנו מצפים ממדינות אחרות לנהוג בצורה דומה".

הנשיא האירני אמר את הדברים בנאום מיוחד לרשת הטלוויזיה ABC האמריקאית. לדבריו, אירן תוכל לקבל את קיומה של ישראל, בניגוד להצהרותיו הקודמות לפיהן, יש למחוק את ישראל מהמפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully