וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה שוב סוערת: אמא בת 12

האם , תלמידת בית ספר יסודי, הגיעה לבית החולים כשהיא סובלת מכאבים ושם התברר כי היא בהריון. עדיין לא ידוע מי האב

בריטניה סוערת: חודשיים לאחר פרשת אלפי, שוב פרשת הריון בלתי רצוי אצל קטינים. עיתון הסאן מדווח היום (ראשון) כי רשויות הרווחה במדינה מסייעות לילדה בת 12 שילדה תינוק לאחרונה. האם, תלמידת בית ספר יסודי מרקע סוציו אקונומי נמוך, ילדה את התינוק בעקבות מגע מיני חד פעמי עם בחור המבוגר ממנה. השניים לא היו במערכת יחסים. האם כלל לא היתה מודעת לעובדה שהיא בהריון, ונלקחה לבית החולים בעקבות כאבים עזים ממנה סבלה. בבית החולים נדהם הצוות הרפואי לגלות שהיא בהריון.

"היינו בהלם", סיפר אחד מבני משפחתה של האם. "היא הרגישה רע לאחרונה, לקחנו אותה לבית החולים לבדיקות ושמה היא ילדה. אפילו הרופאים לא הבחינו שהיא בהריון". קרוב המשפחה סיפר שהם אינם יודעים מי האב. " אנחנו לא יודעים מי זה", אמר. " ובטח שלא מאשימים את משפחתו".

רק לפני מספר חודשים סערה בריטניה בעקבות פרשה דומה. נערה בת 15 בשם שאנטל ילדה תינוקת וטענה כי חברה, אלפי פאטן, נער בן 13 הוא האב. בסופו של דבר הוכיחו בדיקות הדי.אן.איי שנערכו לאלפי כי הוא איננו האב. הפרשה העלתה לכותרות בכל רחבי העולם את אחת הבעיות החברתיות הגדולות מהן סובלת בריטניה – שיעור ההריונות הגבוה בעולם בקרב קטינים מתחת לגיל 16.

  • עוד באותו נושא:
  • אלפי פאטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully