וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "סוריה אינה פרטנר לשלום"

שר החוץ אביגדור ליברמן אמר בראיון לעיתון גרמני כי העובדה שסוריה מחזיקה תחת חסותה מפקדות של ארגוני טרור מצביעה על כך שהיא אינה מעוניינת בשלום

שר החוץ אביגדור ליברמן אמר כי סוריה אינה פרטנר לשלום עקב תמיכתה בארגוני טרור פלסטינים. ליברמן אמר את הדברים בראיון לעיתון הגרמני "ברלינר זיטונג".

"אנו צריכים להסתכל על המציאות. עד היום נמצאים תחת חסותה של סוריה ובשטחה ארגוני טרור כמו חמאס והג'יהאד האיסלמי. סוריה תומכת בחיזבאללה ומספקת תחמושת לדרום לבנון. סוריה תומכת בתוכנית הגרעין האירנית, ואלו הסיבות שבגללן אני לא רואה בסוריה כשותף אמיתי להסכם כלשהו", אמר ליברמן.

שר החוץ הסורי ואליד מועלם אמר החודש כי סוריה מוכנה לחדש את השיחות הבלתי ישירות עם ממשלת ישראל החדשה על בסיס נסיגה מלאה מרמת הגולן.

בתוך כך פרסם היום העיתון "אל חיאת" כי ליברמן הביע עמדות מתונות מאוד בפגישתו עם ראש המודיעין המצרי עומאר סלימאן. לדברי המקור, שהוגדר בעיתון כמהימן ביותר, ליברמן שוחח עם סלימאן על תהליך השלום ועל המשא ומתן עם הפלסטינים והבהיר לסלימאן כי "פתרון שתי המדינות לשני עמים הוא הדרך היחידה להשגת ביטחון, יציבות ושלום במזרח התיכון".

המקור מסר כי הפגישה היתה "מוצלחת" וכי היא "השיגה את מטרתה". לדבריו, ליברמן ציין שיש חשיבות בפיתוח כלכלי של הגדה והרצועה. המקור הוסיף כי המגעים לגיבוש עסקת שליט נדחו עד לאחר שהממשלה החדשה בישראל תדון בנושא זה ותקבל החלטות. "הממשלה הישראלית החדשה הציבה בראש סדר העדיפויות שלה את הרצון להציב יסודות איתנים ליחסים בין מצרים לישראל", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully