וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: יופסקו העיצומים בחברת החשמל

השאלטר חוזר למעלה: נציגי ההנהלה והעובדים הגיעו להבנות לפיהן העיצומים ייפסקו ביום א' במקביל לדיון משותף ברפורמות

מסתמן כי עובדי חברת החשמל יפסיקו את העיצומים בהם נקטו בשבועות האחרונים כבר ביום א' הקרוב. במהלך הלילה נערכו פגישות בין ההנהלה לוועד העובדים בחברת החשמל והוחלט כי יתנהלו דיונים עד ה-1 באוגוסט בנושא הרפורמות המתוכננות בחברה ובנושא ההתנהלות הפנימית שלה. על פי ההבנות, השינויים המתוכננים בחברה ידונו סביב שולחן אחד בנוכחות נציגי האוצר והתמ"ת, הנהלת החברה, נציגי ההסתדרות וחברי ועד העובדים.

בין הצדדים הוסכם כי עד לגיבוש הבנות בין הצדדים אודות הרפורמה המתוכננת - תקפיא ההנהלה כל שינוי מבני שהוא בחברה שלא הוסכם עם העובדים.

יש לציין כי על אף נכונות נציגי העובדים בדיון עם ההנהלה להפסיק את העיצומים באופן מיידי - הוחלט ע"י הועד להביא את ההבנות לאישור כלל העובדים ביום א' הקרוב ולקבל את אישורם להפסקת העיצומים ולגיבוש הפורום המשותף עם נציגי ההנהלה והממשלה.

ההבנות בין הצדדים התקבלו בין היתר על רקע התכנית שהציגו אתמול ראש הממשלה ושר האוצר, אשר בה הוצגה בין היתר התכנית לרפורמה בשוק החשמל כאשר נתניהו ושטייניץ עמדו על חשיבותם של שינויים מבניים בשוק האנרגיה ובהתנהלות חברת החשמל.

נציגי הצדדים צפויים להיפגש פעם נוספת בשבוע הבא, לאחר האישור המסתמן של הצעת הפשרה בוועד העובדים - על מנת לדון בצעדים הבאים בתכנית הרפורמה המתגבשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully