וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו לא מעוניין להשיב את שליט"

לקראת הגעתו של עומר סולימאן לישראל, אמר גורם ביטחוני מצרי כי סיום כהונתו של עופר דקל "תשפיע לרעה על המגעים לשחרורו של החייל החטוף"

גורם ביטחוני מצרי בכיר אמר הבוקר (רביעי) כי "התפטרותו של עופר דקל היא התפתחות שלילית שתשפיע על המגעים לשחרור החייל החטוף גלעד שליט". בראיון לעיתון "א-שארק אל אווסט" הוסיף הבכיר כי "החלטתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לשחרר את דקל מתפקידו מעידה כי ממשלת נתניהו אינה מעוניינת בעסקה לשחרור אסירים ובשחרורו של שליט".

גורם ישראלי דחה את הדברים ואמר כי "שחרורו של שליט נמצא בראש סדר העדיפויות של הממשלה". לדבריו, "נתניהו מגבש אסטרטגיה חדשה בעניינו של שליט". בתוך כך, בהמשך היום צפוי להגיע לישראל שר המודיעין המצרי עומר סלימאן, שצפוי לדון עם נתניהו ועם שר הביטחון אהוד ברק על המגעים לשחרורו של החייל החטוף.

אמש נמסר באופן רשמי מלשכת ראש הממשלה כי דקל, ששימש מתאם המו"מ לשחרור שליט, פורש מתפקידו. בהודעת הלשכה נאמר, כי השניים נפגשו וכי נתניהו נענה לבקשת דקל לסיים את תפקידו. נתניהו צפוי להודיע היום בישיבת הקבינט כי ראש השב"כ יובל דיסקין יחליף את דקל באופן זמני.

אתמול התייחס גם בכיר בחמאס לסיום כהונתו של דקל. לדבריו, "החלטתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר את הממונה על המשא ומתן לשחרורו של גלעד שליט, עופר דקל, מעידה על כך שפניה של ממשלת ישראל להסלמה כלפי רצועת עזה, בעיקר מול חמאס". הבכיר הוסיף כי כי הדבר מעיד על כך שהמגעים חוזרים אל נקודת האפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully