וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרבן 2 - הוכחה שהעולם לא למד לקח"

המשנה לרה"מ סילבן שלום אמר בתום מצעד החיים בפולין, כי "לעולם לא ימצאו אותנו לא מוכנים". הרב לאו לאחמדינג'ד: "בוא ליד ושם"

(צילום: רויטרס, ערוץ הכנסת, עריכת וידאו: איילת שולמן)

"חובתנו לדאוג שיהודים לא יהיו יותר אבק אדם, ללא חוף מבטחים, ללא בית לאומי. לעולם לא ימצאו אותנו לא מוכנים". כך אמר הערב (שלישי) המשנה לראש הממשלה, השר סילבן שלום, בתום מצעד החיים בפולין שאורגן בין היתר, על ידי התאחדות עולי גרמניה.

בטקס הסיום של המצעד במחנה ההשמדה בירקנאו, התייחס שלום גם לוועידת "דרבן 2" בז'נבה. "זו ועידה אנטי-ישראלית ואנטשימית שיש להוקיע", הצהיר שלום. "היא עוסקת בהפצת ארס ושנאה ומוכיחה שהעולם עדיין לא למד. עלינו להפיק את הלקחים ולפעול בנחרצות להנחלת לקחי השואה".

המשנה לראש הממשלה נדרש בנאומו גם לאיום האירני. "אירן מפתחת טילים ארוכי טווח, שמגיעים גם לאיאופה. זו לא רק בעיה ישראלית. אי עצירתה של אירן יערער את ביטחון העולם. רק הפסקת הגמגום ודיבור ברור יעזרו לעצור את אירן. גם אם רוצים לנהל דיאלוג עם אירן, הוא צריך להיות מוגבל בזמן".

בטקס בבירקנאו השתתף גם יו"ר "יד ושם", הרב ישראל מאיר לאו. "תחת המטרייה הבינלאומית של ארגון האו"ם מופיע נשיא אירן וכולו נוטף שנאה כלפי העם היהודי", אמר לאו. "בוא ליד ושם", פנה לאו לאחמדינג'ד. "נפתח בפניך את כל המסמכים והזיכרונות. נציג בפניך את כל העדויות על מנת שתשתכנע שבאמת היתה שואה". הוא הוסיף כי מכחישי השואה "אינם רוצים לדעת את האמת וזוהי הסיבה שבעטיה הם מפיצים את השקרים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully