וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד מזוין

אזרח רוסי החליט לשדוד מספרה, אך לדאבונו הוא נקלע לצרה צרורה. הספרית החליטה לנקום בו ולהפוך אותו לעבד מין למשך יומיים

לא כך ציפה תושב מוסקבה לסיים את השוד שאותו בחר לבצע בתוך מספרה מקומית. ה"טיימס" של מוסקבה דיווח כי לפני מספר ימים עצרה המשטרה מעצבת שיער שנחשדה בתקיפת שודד בלתי מוצלח, קשירתו והפיכתו לעבד מין למשך יומיים. הגבר בן ה-32 נכנס בשעות אחר הצהרים למספרה, נופף באקדח ודרש כסף מעובדי המקום ומהלקוחות.

מעצבת השיער בת ה-28 שעברה הכשרה באומנויות לחימה, הצליחה להשתלט על השודד המבוהל, פרקה אותו מנשקו ואף קשרה אותו באמצעות כבל של מייבש שיער. הספרית הלהוטה, לא הסתפקה בכך ולאחר מכן היא חסמה את פיו וכבלה אותו באזיקים למצנן של מערכת חימום מרכזית למשך 48 שעות. במשטרה טענו כי האישה אילצה את השודד ליטול כדור ויאגרה וכפתה עליו לקיים עימה יחסי מין פעמים רבות.

אחרי יומיים "קשים" לצדדים המעורבים, שחררה האישה את העבד החדש שלה וזה לא התבלבל ומייד התייצב בתחנת המשטרה. השודד ביקש מחוקריו לקבל טיפול רפואי, בעקבות פציעות שנגרמו לו באיבר המין. בתלונתו ביקש השודד שמעצבת השיער תועמד לדין על מה שהוא כינה "פעולות בעלות אופי מיני". יום לאחר מכן דרשה מעצבת השיער כי האיש יועמד לדין על עבירה של שוד. "אני לא יודע מה יקרה עכשיו", אמר גורם במשטרת מוסקבה, "נוכל לשים את שניהם מאחורי הסורגים. אותו על שוד ואותה על אונס ותקיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully