וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אלפי מטיילים גדשו את הפארקים

מזג האוויר ההפכפך המשיך לעשות חסד עם המטיילים. היערות של קק"ל בדרום הארץ היו הפופולאריים ביותר. בצפון נרשמה תנועה רגועה

עשרות אלפי מטיילים הגיעו היום (רביעי) אל היערות והפארקים של הקרן הקיימת לישראל ברחבי הארץ. בדרום הארץ גדשו אלפי מטיילים את יער המלאכים, פארק גולדה הסמוך לרביבים ואת יער להב. החניונים מלאים במטיילים רבים שהגיעו למנגל ולטיול בין השבילים.

הקרן הקיימת לישראל, דיווחה כי במהלך חופשת הפסח ביקרו למעלה ממיליון ומאתיים אלף מטיילים בפארקים וביערות קק"ל. מדובר בעלייה של 10% ביחס למספר המבקרים בפסח בשנה שעברה.

במרכז הארץ זרמה תנועת מטיילים רבה ביער בן שמן ובפארק קנדה. בהרי ירושלים נרשמה תפוסה של 90% בחניונים. תחנות המידע בבר בהר ובבר גיורא התמלאו ברוכבי אופניים ובמטיילים. תנועה ערה נרשמה גם בפארק ארה"ב וביער הקדושים סמוך לבית שמש.

באזור השרון נרשמה תפוסה מלאה בנחל השופט ובפארק רמות מנשה. למעלה מ-4,000 מטיילים הגיעו לאזור והחניונים היו מלאים.

דווקא בצפון הארץ נרשמה תנועת מטיילים רגועה. אל אגמון החולה הגיעו למעלה מ-1,000 איש ואל פארק הירדן הגיעו כבר מאמש כ-4,000 מטיילים, שרבים מהם חנו לקמפינג לילי. גם ביערות חוף הכרמל ורכס הכרמל נרשמה תנועה רגועה של מטיילים וכך גם לגבי חניון הר אחים, יער קריית אתא.

יערני הקרן הקיימת לישראל מבקשים לשמור על כללי בטיחות באש ולא להדליק אש במקומות פתוחים וכן לאסוף ולפנות את הפסולת ביציאתם מהיער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully