וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

G-20: קצין הכה עובר אורח שמת מהתקף לב

הסקוטלנד יארד השעה קצין משטרה לאחר שתועד בסרט וידאו מכה עובר אורח במהלך הפגנות נגד ה-G-20. צפו בווידאו

.

בסקוטלנד יארד השעו היום (חמישי) את קצין המשטרה ש"נתפס" במצלמה מכה אדם שנפטר מאוחר יותר מהתקף לב, בעת ההפגנות כנגד ועידת ה-G-20 בעיר. ההחלטה הגיעה מצמרת המשטרה הבריטית כ-48 שעות לאחר שנודע אודות סרט הווידאו המתעד את הקצין מכה את איאן טומלינסון באמצעות אלה ולאחר מכן מפיל אותו לאדמה. דקות לאחר מכן טומלינסון, מוכר עיתונים בן 47, מת ממה שהתברר לאחר מכן כהתקף לב.

חוקרי המשטרה הבריטית עדיין לא תשאלו או עצרו את הקצין, על אף הקריאות הרבות שנשמעו לכך בממלכה הבריטית. הקצין, אשר לבש ביגוד מיוחד ושפניו היו מוסתרות בכובע גרב בווידאו, זיהה את עצמו בפני האחראי עליו במשטרה הבריטית אתמול לאחר שפורסמו תמונות שהעידו שהקצין הסיר את מספר הכתף שלו וכיסה את פניו לפני שהיכה את טומלינסון.

במהלך ההפגנות כנגד ועידת הG-20 שהתקיימה בלונדון, ניפצו המפגינים את החלונות בבנייני משרדים ברובע הפיננסי של לונדון, בטענה שהחברות שדדו את העניים כדי להיטיב עם העשירים. כמו כן נופצו החלונות ב"רויאל בנק אוף סקוטלנד", בנק שרשם הפסדי ענק ונזקק לסיוע ממשלתי כדי להימנע מפשיטת רגל. אנשים רבים הסתערו על הבניין והצליחו לפרוץ פנימה. כמו כן, נעשה ניסיון לפרוץ לבנק המרכזי של אנגליה. חלק מהמפגינים השליכו ביצים וצבע על השוטרים וקראו להעלות את הבנקאים על המוקד, בשעה שהעובדים הביטו על ההפגנות מחלונות משרדיהם.

בשבוע שעבר, אירחה לונדון את מנהיגי המדינות המתועשות הגדולות בעולם בועידת ה-G-20 במרכז הכנסים ExCel שבמרכז העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully