וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעש אדמה נוסף באיטליה, לא דווח על נפגעים

רעידת אדמה חזקה נוספת הורגשה בעיר ל'אקווילה שאיטליה. לא דווח על נפגעים. אמש נמצאה גופתו של חמאדה חוסין שנעדר מאז רעש האדמה

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק)

רעידת אדמה נוספת התרחשה הבוקר (חמישי) באזור ל'אקווילה שבמרכז איטליה. נזק נגרם למבנים אך לא דווח על נפגעים. רעידת האדמה, בעוצמה של 5.2 דרגות בסולם ריכטר התרחשה באותו אזור שבו נהרגו השבוע לפחות 275 איש ברעידת אדמה אחרת.

אמש דיווח משרד החוץ כי כוחות המחלצים באיטליה מצאו את גופתו של הנעדר הישראלי מרעש האדמה בעיר ל'אקווילה, חמאדה חוסין. גופתו של חוסין זוהתה על ידי אביו שנמצא במקום. שגרירות ישראל ברומא פועלת להעברת הגופה לארץ בהקדם האפשרי.

מוקדם יותר באותו יום שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו בטלפון עם ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני. נתניהו הביע את תנחומיו על רעש האדמה שגבה מאות קורבנות. נתניהו אמר לברלוסקוני שישראל מוכנה להגיש סיוע בכל דרך שתידרש. השניים סיכמו כי בימים הקרובים תישלח לאזור האסון משלחת של מומחים ישראלים בתחום הטראומה.

מניין ההרוגים ברעש האדמה בעיר ל'אקווילה שבמרכז המדינה הגיע ל-272 בני אדם. רעשי משנה המשיכו לפקוד את האזור למחרת בעוד אלפי בני אדם מצאו מקלט במכוניותיהם ובמחנות אוהלים זמניים שהוקמו באצטדיון שבשולי העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully