וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים של שליט יערכו סדר מול בית רה"מ

לציון הפסח השלישי ללא החייל החטוף, יערכו חבריו ארוחת חג מול מעונו של נתניהו בירושלים. לסדר יוזמנו גם כל חברי הכנסת

פסח שלישי בלעדיו: חבריו של החייל החטוף גלעד שליט מתכננים לערוך בשבוע הבא סדר פסח מול מעון ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים. זאת במחאה על כישלון המו"מ לחילופי שבויים ובקריאה לממשלה החדשה להציב את שחרורו בראש סדר יומה. "מטה החברים למען החטופים", שמארגן את הארוחה, מסר כי לסדר יוזמנו גם כל חברי הכנסת, וכי הזמנות אישיות תישלחנה להם כבר הערב.

"גלעד יכול היה להיות בבית בחג הזה לו ראש הממשלה לשעבר היה מעמיד את הנושא בראש סדר העדיפות הלאומית " , אמר יואב בלקס, יו"ר מטה החברים ומפקדו לשעבר של גלעד. "השנה", הוסיף, "נציין את החג מול ביתו של ראש הממשלה הנבחר ונקרא לו שלא לחזור על טעויותיו של אהוד אולמרט ולהחזיר את גלעד הביתה מיד".

בשבוע שעבר דווח, כי המשא ומתן לשחרור שליט בין ישראל לחמאס הוקפא באופן זמני עד שראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו יקבל החלטה בנושא. מקורות מצריים מסרו, כי שליח ראש הממשלה למשא ומתן לשחרור שליט, עופר דקל, ממתין להוראותיו של נתניהו סביב הנושא וברגע שיקבל אותן, יחדש את המגעים. המקורות מסרו עוד כי מצרים ממתינה לראות אם המגעים יחודשו מהנקודה שבה הופסקו "או שמא הממשלה החדשה לא תהיה מחויבת לדבר, ואז הם יתחילו מנקודת ההתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully