וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "לא נהסס לתקוף את ממשלת נתניהו"

יו"ר קדימה אמרה בפתח ישיבת הסיעה, כי "אנחנו הולכים לאופוזיציה מתוך בחירה, ונהיה אופוזיציה אחראית ולוחמת"

ערוץ הכנסת

(באדיבות ערוץ הכנסת)

יו"ר קדימה ציפי לבני אמרה היום (שני) בישיבת סיעת קדימה, כי "אנחנו הולכים לאופוזיציה מתוך בחירה, ונהיה אופוזיציה אחראית ולוחמת". לדבריה, "אם יעמדו לפנינו סוגיות מהותיות, נגלה אחריות ונתמוך בהן, אך לא נהסס לתקוף את הממשלה בכל מקום שבו לא תייצג את מה שטוב לישראל ונמשיך להציג אלטרנטיבות מעשיות עד ליום בו נרכיב את הממשלה הבאה. עד אז נשרת את העם באופוזיציה. זה השרות שהחלטתו לעשותו".

בקדימה תוקפים גם את מספר השרים הגבוה שמסתמן בממשלת נתניהו. לדברי ח"כ נחמן שי, "נתניהו פוגע בכנסת ישראל ומחליש אותה, החלטתו למנות את הממשלה הגדולה בהיקפה בתולדות ישראל תמנע מהכנסת למלא את תפקידה ולפקח על הממשלה. הרעיון שמתגלגל במסדרונות הכנסת, להקטין את מספר הוועדות כדי לאפשר למעט חברי הכנסת בקואליציה להשתתף בהן, הוא מעוות ואנטי דמוקרטי במובהק".

אמש אמרה לבני במפגש חברי הסיעה בביתה שבתל אביב, כי "זה קשה, אבל אין ברירה. לא פשוט לעזוב משרד ממשלתי. גם אני נפרדת בימים האחרונים מההנהלה, מהעובדים – וזה לא פשוט. שר שמאמין במה שהוא עושה ויודע שהוא עושה טוב עבור המדינה, לא פשוט עבורו לעזוב את העשייה. אך אנחנו עושים את זה ממקום מאוד נכון שמייצג את קדימה".

לבני הוסיפה כי "קדימה שנכנסת לתוך הממשלה מבלי שמקיימת את תנאיה, היא קדימה שמאבדת את זכות קיומה. קדימה היתה בעד מציאת קווים משותפים עם ישראל ביתנו אך לא היתה נותנת את כל התיקים של אכיפת החוק למפלגה הזו, קדימה מאמינה בלתת למי שאין לו אך לא בהיקפים ובדרך שניתנו לש"ס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully