וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "מכפישים את שם המפכ"ל במכוון"

במטה הארצי זעמו על הפרסום, לפיו קיימת מתיחות בין המפכ"ל לשר המשפטים המיועד על רקע הדחת בר-לב. "מדובר בטענות שקריות"

במטה הארצי של המשטרה הגיבו הבוקר (שני) בזעם לדברים שפורסמו בעיתון "מעריב", לפיהם קיימים חיכוכים בין מפכ"ל המשטרה דודי כהן לבין שר המשפטים המיועד עו"ד יעקב נאמן. בהודעה שפרסם המטה הארצי נכתב, כי "פרסום הדברים בעיתון, לכאורה מפיו של עו"ד נאמן, בהם עולות לאורך כל הדרך טענות שקריות שנבדקו ונמצא שאין להן כל אחיזה במציאות, פוגע בשמו הטוב של מפכ"ל המשטרה וככל הנראה נעשה הדבר בכוונת תחילה. חמור מכך, בכתבה מוטחות אמירות קשות כלפי מוסד המפכ"לות ביד מכוון וללא בסיס".

בתגובה נטען עוד כי נושא פיטוריו של ניצב אורי בר-לב הם הבסיס ל"הכפשות" המפכ"ל. "ניכר כי ההכפשות באמצעי התקשורת מתוכננות ומכוונות וכל זאת ערב הדיון המשפטי בסוגיית המלצת פיטורי ניצב בר-לב ולקראת כינונה של ממשלה חדשה. לטענתם, הגורמים העלומים שהדליפו את המידע לעיתון, "מנסים לתקוע טריז בין גורמי הממסד השונים ולהחליש את מערכת אכיפת החוק".

בכתבה שפורסמה ב"מעריב" נטען כי הסיבה למתח השורר בין עו"ד נאמן למפכ"ל כהן נעוצה בין היתר בסוגיית בר-לב. העיתון טען כי עו"ד נאמן אמר בעקבות הפרשה, כי "המפכ"ל שיקר לעם ולציבור". עו"ד נאמן היה מי שייצג את ניצב בר-לב בעתירה שהגיש לבג"ץ נגד הדחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully