וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התקיפה בסודן בוצעה ע"י מטוסים ללא טייס"

לטענת העיתון הלונדוני "הסנדיי טיימס", תקיפת חיל האוויר בסודן התבצעה על ידי מטוסים ללא טייס ונהרגו בה עשרות סודנים ואירנים

תקיפת חיל האוויר בסודן התבצעה על ידי מטוסים ללא טייס ( מל"טים), כך דיווח הבוקר (ראשון) העיתון הלונדוני "הסנדיי טיימס". לטענת העיתון שמסתמך על דברי מקורות ביטחוניים ישראלים, במשאיות שהותקפו היו טילים שהיו מסוגלים לפגוע בכור הגרעיני בדימונה ושביכולתם להגיע עד לתל אביב. לטענת העיתון, שני מל"טים תקפו שתי שיירות והביאו להריגתם של כחמישים מבריחים סודנים וכמה סוכנים אירנים. העיתון מצטט גורמים צבאיים הטוענים כי מי שתכננו את ההברחה הם משמרות המהפכה האירנים. עוד דווח כי התקיפה בוצעה באמצעות מל"טים מסוג הרמס 450. אשר ביכולתם לשהות באוויר למעלה מ-24 שעות.

אמש דיווחה רשת הטלוויזיה האמריקאית ABC כי חיל האוויר הישראלי תקף בסודן שלוש פעמים ולא פעמיים, כפי שדווח עד כה. הדיווח הראשוני על התקיפה פורסם בשבוע שעבר ברשת CBS, טען כי חיל האוויר תקף בינואר שיירת משאיות נשק בסודן שהיתה מיועדת לארגון חמאס בעזה. לפי הדיווח, בתקיפה הושמדו 17 משאיות נשק, ו-39 אנשים נהרגו. כתב הרשת דיוויד מרטין טען, כי למודיעין הישראלי נודע כי הנשק היה בדרכו למצרים, משם היה אמור לעבור דרך חצי האי סיני ולהגיע לתוך הרצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully