וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאון מצהירה: "אתמודד על ראשות מפלגה"

הח"כית לשעבר החלה כבר עתה להכין את הקרקע לקראת שובה אל המערכת הפוליטית. לא ברור אם תתמודד במרצ או תקים מפלגה חדשה

חברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון אמרה הערב (חמישי) כי כבר מעתה היא מכינה את חזרתה לחיים הפוליטיים. עם זאת, עדיין לא ברור אם גלאון מתכוונת להתמודד על ראשות מפלגת מרצ או להקים מפלגה חדשה. במפגש נשים מובילות מהמגזר העסקי, מהאקדמיה, מארגוני הנשים ומהעיתונות שהתקיים היום בתל אביב, אמרה גלאון כי "לקראת הבחירות הבאות אתמודד על ראשות מפלגה, שהרשימה בה תורכב באופן שיוויוני בין נשים לגברים".

בין באות המפגש היו שהפצירו בגלאון להוביל כבר עכשיו תנועה חברתית-פוליטית, שבהמשך תתמודד כמפלגה לכנסת. גלאון הגיבה וסיכמה כי בשלב זה היא עוד לא מקבלת החלטות חד משמעיות. גלאון אמרה באירוע כי "עומדות לפנינו שנים קשות של ממשלת ימין מדינית וכלכלית, שיעד הפגיעה הראשון שלה יהיה ציבור הנשים במדינה".

עוד אמרה גלאון כי "גם מחוץ לכנסת, אני מבטיחה כי אפעל יחד עם ארגוני הנשים ודמויות פמיניסטיות מובילות באקדמיה, בעיתונות ובעסקים על מנת ליצור חזית נגדית רחבה ומשמעותית לממשלה זו ועל מנת שהממשלה הבאה תהא אחרת מהנוכחית ומיטיבה עם נשים בישראל. אני מאמינה כי בעקבות המחירים שישלמו הנשים בישראל על מדיניות הממשלה הזו, בפעם הבאה הן ידאגו לבחור בעד נשים שדואגות לביטחונן האישי, הקיומי והכלכלי".

מפגש הנשים התקיים בנמל תל אביב במסגרת הקמתו של "פרלמנט מנהיגות" - קבוצת נשים ששמה לעצמה ליזום מפגשים קבועים בין דמויות מובילות מעולם הפוליטיקה, האקדמיה, העסקים, העיתונות והאמנות. כל מפגש יוקדש לנושא אחר שעל סדר היום הציבורי והוא יונחה כל פעם על ידי דמות מובילה אחרת ובתחומים שרלוונטיים לציבור הנשים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully