וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה לרייפמן: נדחתה בקשתו לעיכוב ההליכים

השופטת ורדה אלשיך דחתה בקשתו לעיכוב הליך כינוס הנכסים: "נסיון נוסף להמשיך... בדרך אשר הביאה אותו לפתחו של הליך פשיטת רגל"

ממשיך ליפול: ביהמ"ש המחוזי בתל אביב דחה לפני זמן קצר את בקשתו של אלי רייפמן, מבעלי חברת "אמבלייז" לשעבר, לדחות את ביצוע הליכי כינוס הנכסים עליהם הורה בית המשפט אתמול.

סגנית נשיא ביהמ"ש, השופטת ורדה אלשיך שאחראית גם למתן הצו דחתה על הסף את בקשתו של רייפמן, ומבלי לחסוך ממנו ביקורת נוקבת על התנהלותו: "מכתב הבקשה 'שורבב' כבדרך אגב" כותבת אלשיך ומוסיפה: "דומה כי נשתכחו מן החייב ופרקליטיו הנכבדים מושכלות בסיסיות הקשורות להתדיינות משפטית".

את החלטתה חותמת אלשיך גם כן בעוקצנות באומרה: "בקשתו של החייב מנוגדת לדין, לצדק ולשורת ההיגיון - ודומה כי אינה אלא ניסיון נוסף של החייב להמשיך בדרך התנהלותו - דרך אשר הובילה אותו, למרבה הצער, לפתחו של הליך פשיטת רגל".

לאור החלטת ביהמ"ש ימונה לרייפמן באופן מיידי כונס נכסים - אליו יהיה עליו להגיש בתוך 6 ימים דו"ח מלא ומפורט על כל נכסיו, התחייבויותיו, הכנסותיו והוצאותיו. כמו כן יתבקש רייפמן למסור אליו את דרכונו כחלק מביצוע צו עיכוב יציאה מהארץ שהוצא נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully