וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירופים חמים על הפוליטיקאיות הישראליות

הספרדים דרגו את רשימת הפוליטיקאיות היפות בעולם והתרשמו לטובה מהנציגות הישראליות, שארבע מהן נכנסו לרשימה

הפוליטיקאיות הישראליות אולי לא זוכות להכרה בינלאומית בשל עבודה פרלמנטרית יוצאת דופן, אך לפחות בתחום אחד הן כן זוכות להישגים מרשימים: העיתון הספרדי "20 דקות" ערך משאל אינטרנטי בין קוראיו, בו הם התבקשו לדרג את הפוליטיקאיות היפות ביותר בעולם, לטעמם.

המשאל, שכלל בין היתר את שרה פיילין, הילרי קלינטון וסגולן רויאל, לא פסח גם על פוליטיקאיות מישראל. לרשימת 54 הפוליטיקאיות נכנסו לא פחות מ-4 ישראליות. רק ספרד, עם 5 נציגות, זכתה ליותר ייצוג.

למקום הראשון בדירוג הגיעה לוסיאנה לאון, הפוליטיקאית הצעירה ביותר בפרו. המועמדת לסגנות נשיאות ארה"ב לשעבר שרה פיילין הגיעה רק למקום ה-24. מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון, שבגיל 61 היא האישה המבוגרת ביותר ברשימה, הגיעה למקום ה-34 המכובד. המועמדת לשעבר לנשיאות צרפת סגולן רויאל במקום ה-36.

אך הפוליטיקאיות שלנו הרשימו יותר את הספרדים: ח"כ הטרייה מישראל ביתנו הדוגמנית לשעבר אורלי לוי הגיעה למקום ה-14. אשת העסקים והח"כית לשעבר מטעם הליכוד פנינה רוזנבלום במקום ה-19, השרה לשעבר וחברת הכנסת מטעם קדימה רוחמה אברהם בלילא שובצה במקום ה-23. סיעת ישראל ביתנו שולחת לרשימה נציגה נוספת: ח"כ אנסטסיה מיכאלי במקום ה-31.

מיכאלי בתגובה: "מה שחשוב יותר אלו החוקים שאעביר והתכנים, ולא המראה החיצוני שלי. אני מצפה שהקריירה הפרלמנטרית שלי תהיה ארוכת טווח, ושאעשה את הדברים הטובים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully