וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בישראל: הבונוסים של AIG צמחו למרות הקיטון ברווח

וד"ש לאובמה: AIG ישראל סיימה את 2008 ברווח נקי של 33 מליון שקלים - ירידה של 41.4%, אך שכר הדירקטורים צמח ב-164%

על רקע הביקורת העצומה בשוק האמריקאי לבונוסים שהעניק קונצרן הביטוח העולמי AIG, אליו התייחס מספר פעמים גם הנשיא אובמה - פירסמה הבוקר חברת AIG ישראל את תוצאותיה הכספיות המצביעות על ירידה של 41.4% ברווח הנקי שהסתכם ב-33 מיליון שקלים, לעומת 56.3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

עם זאת, ראוי לציין שהחברה הצליחה לייצר רווחיות גם ברבעון האחרון של השנה ולזקוף לזכותה רווח של 0.7 מיליון ש"ח. החברה מתגאה גם בצמיחה של 8.3% ברווח החיתומי בשנה החולפת וכן מעלייה ברווחים מביטוח בריאות ומביטוח חיים.

למרות הקיטון ברווח הנקי של החברה - עולה מדו"חותיה הכספיים כי שכר הטירחה של הדירקטורים בחברה יותר מהכפיל את עצמו - והסתכם בשנה החולפת ב-330 אלף שקלים, לעומת 125 אלף שקלים בשנת 2007 - מדובר בתוספת של 164%.

סעיף ההטבות למנהלים "התנפח" מעט גם הוא השנה והגיע ל-8.92 מיליון שקלים לעומת 8.04 מיליון בשנה הקודמת. הסיבה לתוספת היא בעיקר בבונוסים והטבות בסך 1.8 מיליון ש"ח שניתנו למנהלים - חלקם מתקציב החברה המקומית וחלקם מההנהלה העולמית של החברה, בהתאם למדיניות שהוכרזה - זאת לעומת 1.08 מיליון ש"ח שהוקצו לסעיף זה בדו"חותיה הקודמים של החברה ב-2007.

AIG: "הבונוסים משקפים את ביצועי 2007"

מחברת AIG ישראל נמסר בתגובה לוואלה! עסקים: "קיים שוני מהותי בין AIG העולמית אשר קבלה חבילת סיוע מהממשל האמריקני במסגרת המשבר הכלכלי באמריקה, לבין AIG ישראל אשר הינה ישות עצמאית, רווחית, מפוקחת תחת עינו של הממונה על הביטוח, ובעלת הון עצמי עודף באופן משמעותי מהנדרש על ידו".

עוד מציינים בAIG כי "סכום הקצאות הבונוסים למנהלים עלה מאחר והבונוסים המשולמים במהלך 2008 משקפים את התמורה על ביצועי שנת 2007. שנת 2007 היתה שנה מדהימה לכשעצמה והראתה שיפור בכל המדדים מול שנת 2006".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully