וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברק לא ראוי להנהיג את מפלגת העבודה"

חברי סיעת העבודה, שהתנגדו להצטרפות לממשלת נתניהו, הבהירו כי לא יקבלו תפקידים בממשלה. תמיר: "ברק נטש את ערכי העבודה", יחימוביץ: "העבודה תספוג השפלות בממשלה"

"מה שקרה אתמול לא הופך את ליברמן לכשר בעיניי, וכשאני רואה את השלישייה שתוביל את המדינה –נתניהו, ליברמן וברק, אני חרדה למדינה. ברק לא ראוי להנהיג את המפלגה, הוא נטש מזמן את ערכי העבודה. כמפלגה איבדנו את מיקומנו במפה הפוליטית ואין לנו מקום אידיאולוגי לחזור אליו". כך אמרה הבוקר (רביעי) שרת החינוך יולי תמיר בראיון לגלי צה"ל שרת החינוך, בתגובה להחלטת ועידת העבודה אתמול להיכנס לקואליציה.

"התקבלה החלטה שבעיניי היא התבזות של מפלגת העבודה ודרך ללא מוצא. אפילו לא נסייע למדינה לעשות את הדברים הלא נכונים", הוסיפה תמיר. לדבריה, המפלגה הפכה ל"מפלגה של סדרני סידורים לחברים". לשאלה האם העבודה היא עדיין בית עבורה, ענתה תמיר כי "זה לא דבר פשוט לעזוב בית. מפלגת העבודה היא בית, אבל בית שאיבד את דרכו". היא הוסיפה: "אני מקווה שתימצא בה קבוצה שתעמוד על דרכה. אם לא, נצטרך לבחון את הדברים".

ח"כ שלי יחימוביץ, שעמדה בראש מחנה המתנגדים להצטרפות מפלגתה לממשלה בראשות בנימין נתניהו, אמרה הבוקר כי "העבודה תספוג הרבה השפלות בממשלה", יחימוביץ הבהירה כי אינה מתכוונת ליטול על עצמה תפקיד בממשלה והוסיפה כי לא תנכח במליאת הכנסת במהלך ההצבעה לאישור הממשלה החדשה. לדבריה, "ביבי הוא אידיאלוג כלכלי ימני קיצוני והוא לא ישנה את דרכיו".

מנגד, חברן לסיעה ח"כ מתן וילנאי, שצידד בהצטרפות לממשלה, אמר כי הוא מתכוון להמשיך לשמש כסגן שר הביטחון כדי להמשיך ולקדם את חוק המילואים ואת המיגון ביישובי עוטף עזה. וילנאי הוסיף כי "מה שהזיק למפלגה בעבר הוא לא הישיבה בממשלה, אלא חוסר האחדות בתוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully