וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניסיונות התקיפה של אולמרט - פאתטיים"

לשכת שר הביטחון תקפה בחריפות את דברי הביקורת של ראש הממשלה נגד הצטרפות העבודה לממשלת נתניהו. " שאולמרט יפרוש בשקט"

מלשכתו של שר הביטחון אהוד ברק נמסר היום (ראשון) בתגובה לביקורת שמתח ראש הממשלה אהוד אולמרט על ברק כי "שר הביטחון ולשכתו לא תיגרר לתגובות על הניסיונות הפתאטיים, אותם מתקשה אולמרט להסתיר, לפגוע בשר הביטחון, ברק, בכל דרך ובכל מחיר". עוד נאמר בהודעה כי "ייטב למר אולמרט שיפרוש בשקט ויניח לזירה הפוליטית לתפקד לטובת המדינה".

מוקדם יותר תקף אולמרט, בחריפות את שר הביטחון, אהוד ברק, על כוונתו להצטרף לממשלתו של בנימין נתניהו. "מי שהולך ביודעין לממשלה שלא מאמינה בשתי מדינות לשני עמים עלול לגרום לדעתי לבידודה של ישראל כפי שלא היה מאז הקמתה", אמר אולמרט במהלך ישיבת הממשלה.

אולמרט מתח ביקורת חריפה על נתניהו וברק ואף רמז כי ברק הוא נוכל. "מי שחושב שיצליח לייצר שיתוף פעולה בינלאומי בנושא איראן, על בסיס מדיניות שתחסל כל סיכוי להסדר פוליטי עם הפלסטינים והסורים, חי בהזיות. מי שמאמין בזה אני רק יכול להגיד שצר לי על אמונתו. אבל מי שלא מאמין בזה אבל משתף עם זה פעולה אני יכול להגיד שצר לי על נוכלותו".

ראש הממשלה המשיך ואמר כי "מי שרוצה להקים ממשלה שתתעלם משתי מדינות לשני עמים ומוצא לזה רוב מספרי יוכיח שוב שלפעמים רוב שמקורו בשיקולים זרים יכול להוביל מדינה אל עברי פי פחת". לדברי אולמרט, "אלה שבסתר ליבם יודעים את האמת אבל מעדיפים שיקולים אחרים שאין בינם לבין טובת המדינה ולא כלום אני אומר: הם לא יינכו. ההיסטוריה הישראלית לא תסלח להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully