וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות מתיר לשוב ולרחוץ בחופי תל אביב

משרד הבריאות מתיר לשוב ולהיכנס למים בחופי תל אביב ובים המלח לאחר שבדיקות הזיהום נמצאו תקינות. בחופי הרצליה הרחצה עדיין אסורה

משרד הבריאות מתיר לשוב ולרחוץ בחופי תל אביב ובחופי ים המלח, שבהם נאסרה הרחצה בשבוע האחרון בעקבות הזרמה של ביוב לים. הרחצה בחופי הרצליה עדיין אסורה.

הזרמת הביוב לים התיכון נבעה מתקלה בצינור הביוב המרכזי של אור יהודה ויישובי בקעת אונו. לפני שבועיים הוקם סכר על ערוץ נחל האיילון וכתוצאה מכך הופסקה הזרמת הביוב למורד נחל איילון, לירקון ומשם לים. לפני כשבוע קרס סכר שתולים וכתוצאה מכך זרמו מי שפכים לתוך הירקון וזיהמו אותו לתוך אורכו, החל מנחל איילון ועד לירקון.

גורמים במשרד הבריאות אמרו לוואלה! חדשות כי על הרשויות המקומיות חלה האחריות לטפל במערכת הביוב במהלך השנה כולה ולמנוע אירועים מסוג זה. מנהל רשות נחל הירקון, דוויד פרגמנט הפנה גם הוא ביקורת על הרשויות ודרש כי האחראים על התקלה יתקנו אותה ללא דיחוי מיותר.

חבר הכנסת אופיר פינס (עבודה) אמר כי הטיפול החלמאי בשפכים שמזהמים את חופי תל אביב בפעם השלישית בתוך חודש וחצי מזכיר התנהלות של מדינת עולם שלישי. "הביוב שוב זורם באין מפריע והמניעה היא בגדר לאט מדי ומאוחר מדי. בכוונתי להעלות את המחדל המקומם השבוע במליאת הכנסת ולדרוש את תשובת השר להגנת הסביבה", אמר פינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully