וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההסתדרות: "העם רוצה ממשלת אחדות"

לדברי עופר עיני, על מפלגת העבודה להצטרף לממשלת נתניהו כדי להתמודד עם "הצונאמי הכלכלי". "צריך לעשות מה שטוב לעם ישראל"

יו"ר ההסתדרות עופר עיני קרא הערב (שישי) לחברי ועידת מפלגת העבודה להצביע בעד הצטרפות לממשלה בראשות בנימין נתניהו. בראיון לערוץ 1 אמר עיני, כי כדי להתמודד עם "הצונאמי הכלכלי" יש להקים ממשלת אחדות וכי רוב הציבור מעוניין בממשלה כזו.

"יש היום משבר כלכלי קשה", הסביר עיני. "מאות אלפים צריכים את העזרה שלנו. זו מלחמה כלכלית מבחינתי, וכאן ודנים בטובת המפלגות. מה עם טובת האזרחים? רוב הציבור רוצה ממשלת אחדות. רוב הציבור רוצה לאחד כוחות. צריך לאחד כוחות ולעבור את הצונאמי. על הפוליטיקאים להתעלות על האגו והסיסמאות ולשבת יחד כדי לעשות מה שטוב לעם ישראל".

עיני, שמתכוון לנאום ביום שלישי בוועידת מפלגת העבודה שתצביע על ההצעה להצטרף לממשלה, הוסיף כי זו העת להניח לפוליטיקה הקטנה. לדבריו, אם לא תוקם ממשלה רחבה, בעוד שנה עלולות להיות בחירות חדשות. "הציבור צריך ממשלה חזקה ופתרונות לפרנסה שלו. אנשים בקרית שמונה ובחצור זקוקים ללחם".

בתוך כך, ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו קיבל היום מנשיא המדינה שמעון פרס ארכה של שבועיים להקמת ממשלה בראשותו. "יכולתי להציג ממשלה עד יום ראשון בפניך ובפני עם ישראל", אמר נתניהו לפרס, "אך בחרתי לבקש ממך את הארכה על מנת לעשות כל מאמץ להביא לממשלת אחדות לאומית כפי שהבטחתי לאזרחי ישראל בבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully