וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא ייענו דרישותינו נחטוף חיילים נוספים"

לדברי ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, ארגונו יבצע חטיפות נוספות אם ישראל לא תיענה לדרישותיו במסגרת עסקת שליט

חמאס יחטוף חיילים נוספים אם ישראל לא תיענה לדרישות הארגון במסגרת העסקה לשחרור החייל גלעד שליט. כך איים היום (שישי) ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, על רקע כישלון המו"מ בין הארגון לבין ישראל. הוא הוסיף כי "על ישראל להיות צייתנית יותר".

בראיון לעיתון האוסטרלי "סידני מורנינג הראלד" מתוך בונקר בסוריה גם הביע משעל תקווה, כי ייפתח "דף חדש ביחסים בין חמאס לבין ארצות הברית ואירופה". עם זאת, הבהיר, לשם כך על המערב להכיר באופן מלא בארגונו ובזכויות הפלסטינים. "הם ניסו את הדרך ואת הגישה הלא נכונות", הצהיר ראש הלשכה המדינית.

בתוך כך, מקורות מצריים המוגדרים כ"יודעי דבר" אמרו בראיון לעיתון אל-חיאת, כי עסקת שליט עדיין לא נכשלה באופן סופי. לדבריהם, ההכרעה בעניין החייל החטוף עדיין לא התקבלה, אך היא תתקבל עוד בטרם תסתיים כהונתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט. המקורות ציינו בעניין זה כי ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ביקש ארכה של שבועיים להקמת ממשלה חדשה.

לדברי המקורות, הכרזתו של אולמרט על הפסקת המו"מ בעניין שליט הוא "מניפולציה שנועדה ללחוץ על חמאס". לדברי בכיר הארגון אוסמה חמדאן, חמאס מצדו לא הכריז על הפסקת השיחות. הוא הוסיף כי צוות המו"מ של חמאס עדיין שוהה בקהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully