וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח: אנרגיות ירוקות פוגעות בציפורים

אנרגיות חלופיות שומרות על הטבע, אך הן עלולות גם לפגוע בו: מדו"ח של ממשל אובמה עולה כי פיתוח האנרגיות מעמיד ציפורים בסכנת הכחדה

כמעט שליש מאוכלוסיית הציפורים של ארצות הברית, המונה 800 מינים, נמצא בסכנת הכחדה או בירידה משמעותית בהיקפה, וזאת בשל אובדן סביבת הגידול הטבעית, בין היתר בשל פיתוח אנרגיות חלופיות, התפתחות עירונית והתפתחות חקלאית. כך עולה מדו"ח שפורסם מטעם ממשל אובמה, שעשוי להוביל להחמרת הפיקוח הפדרלי על הפיתוח באזורים מסוימים.

דוגמה לפגיעת אנרגיות חלופיות בציפורים היא התירס. מחירי התירס הגבוהים, הנגרמים עקב הדרישה לדלק אורגני העשוי משמן תירס, מביאים חקלאים רבים להמיר שטחי ערבות לשטחי חקלאות, ובכך לסכן את אזורי המחיה של הציפורים. מתוך 800 מיני הציפורים בארצות הברית, 67 מינים נמצאים כיום בסכנה.

עם תום ממשל בוש, מקווים בארגוני הטבע לשיפור במצב בעלי החיים. "אנחנו מקווים שתהיה התחשבות גדולה יותר בחיות הטבע תחת הממשל החדש", אמר סטיב הולמר, דובר מטעם הרשות האמריקאית לשימור הטבע. ה"וול סטריט ג'ורנל" מדווח כי ממשל אובמה הודיע על כוונתו לבחון מחדש פרויקטים ממשלתיים העלולים לפגוע בבעלי החיים בטבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully