וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשפחת שליט מתכוננים לעזיבת מאהל המחאה

אמש הודיע נעם שליט כי משפחתו תעזוב את מאהל המחאה בירושלים במוצאי שבת. "במשך כמעט אלף יום אפשרנו לאולמרט ולממשלה לעשות הכל. לא נותר לנו כעת אלא להמתין לנס"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: איילת שולמן)

נעם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, הודיע הערב (רביעי) כי משפחתו תעזוב בקרוב את מאהל המחאה שהקימה בירושלים. "אנחנו מבינים שחלון ההדמנויות נסגר", אמר שליט במסיבת עיתונאים שכינס, "במוצאי שבת, ביום האלף אנו עוזבים את אוהל המחאה למצפה הילה, מאוכזבים". שליט ציין כי אוהל המחאה ימשיך לעמוד ויתוחזק על ידי פעילים.

"במשך כמעט אלף יום אפשרנו לראש הממשלה אהוד אולמרט ולממשלה לעשות הכל כדי להחזיר את גלעד", המשיך שליט, "הם נכשלו. לצערנו, גלעד עדיין בשבי החמאס. עלינו לכאן כדי להזכיר שחלון הזמן הולך ונסגר. קיווינו שאולמרט ינצל את הימים האחרונים לכהונתו כדי להחזיר את גלעד. לצערנו התבדינו. גלעד נפל בשבי במשמרת של אולמרט, ועליו היה מוטל להחזיר אותו הביתה".

"אנחנו מבינים שחלון ההזדמנויות נסגר. אנחנו מאוכזבים, כמו רבים בעם ישראל, וכואבים. רעייתי אביבה ואני מחבקים את כל הפעילים בתודה, ולא נותר לנו כעת אלא להמתין לנס", סיכם שליט.

חזי משיטה, ראש מטה המאבק לשחרור גלעד שליט, נשא גם הוא דברים: "הטענה כלפי משפחת שליט שהמשפחה חיבלה במו"מ היא אמירה לא הוגנת, חסרת רגישות ואולי חצופה. זה מאבק חברתי לגיטמי. מאבק לחיים. זה מותר וזה דמוקרטי וטוב שכך. בכלל, אנחנו בנויים גם על נושא של רגש, אחווה, רעות, סולידריות, אחוות לוחמים וטוב שכך. זה מה שמחזיק אותנו. גלעד שליט עדיין חי וצריך להחזיר אותו מהר הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully