וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: "ממשלת ימין בישראל - גורם שלילי"

שר החוץ המצרי ביקר בבריסל והביע חשש מהקמת ממשלה ימנית קיצונית. "אם הם יישמו את שדיברו עליו, נעמוד מול מצבים קיצוניים"

שר החוץ המצרי אחמד אבו אל-רייט הגיב היום (שני) לקואליציה המתגבשת בישראל ואמר כי הוא מודאג בנוגע לתהליך השלום במזרח התיכון. כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית.

"ישנו גורם שלילי שעלול להזיק - ממשלה ימנית קיצונית בישראל", אמר אבו אל-רייט לחברי הפרלמנט האירופי בבריסל. אבו אל-רייט הביע את חששו מהממשלה החדשה, ואמר כי "אם הם יישמו את מה שעליו דיברו לאורך השנים האחרונות, נעמוד כולנו מול קשיים נוראיים ומול מצבים קיצוניים". אבו אל-רייט אמר את הדברים על רקע ההסכם הקואליציוני שנחתם בראשי תיבות בין הליכוד וישראל ביתנו. לפי ההסכם, תקבל מפלגתו של ח"כ אביגדור ליברמן את תיקי החוץ, ביטחון הפנים, תשתיות, תיירות וקליטה.

חאבייר סולאנה, הממונה על מדיניות החוץ באיחוד האירופי, אמר כי יהיה מוכן "לקיים עסקים כרגיל עם ממשלה בישראל שמוכנה להמשיך לנהל מו"מ ולעבוד למען פיתרון של שתי מדינות". סולאנה הוסיף כי "אם זה לא המקרה, המצב יהיה אחר".

שר החוץ הצרפתי ברנר קושנר אמר כי לאיחוד האירופי אין ברירה אלא לעבוד עם כל ממשלה אם ברצונו להשפיע על מהלכי השלום במזרח התיכון. "מה שלא יהיה, אנחנו נעבוד עם הממשלה הישראלית", הבהיר קושנר, "אין פיתרון אחר. אנחנו לא מתכוונים לדחות את בני השיח שמופיעים, אחרת לא יהיו בני שיח נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully