וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם תמותו על ההצעה הזאת

המשבר הכלכלי יוצר הזדמנויות גם לקראת המעבר לעולם הבא. בעל חברה לשירותי הלוויות בניו יורק, מציע עסקת חליפין מעניינת

יש כל מיני דרכים לקבל תמורה מקובלת על נתינה עבור הזולת. אולם, לא בטוח שעל ההצעה הבאה, נהיה כולנו מוכנים לחתום מראש. מנהל של חברה העורכת טקסי הלוויות בניו יורק, פרסם באחרונה כי בכוונתו להציע עסקת חליפין מאתגרת. על פי ההצעה, אדם עם כישורי בנייה שיוכל לסייע בהרחבת דירתו של המנהל, יזכה לתמורה הולמת: הלוויה מושלמת עם כל התוספות.

העיתון "ניו יורק דיילי ניוז" מדווח כי בעל ההצעה, פיט דוהניך, מורשה לספק את שירותיו בניו יורק, ניו ג'רסי ובפנסילבניה. דוהניך אמר כי הצעתו עשויה להתאים לקבלן עם הורים קשישים או קרובי משפחה חולים. לדבריו, "זה עלול להישמע כמו עסקת חליפין מגוחכת, אבל צריך לחשוב על המחיר הממוצע של תשלום עבור עריכת הלוויה. תשאלו מישהו שערך באחרונה הלוויה, כמה הוא שילם על זה".

עסקאות חליפין הפכו בתקופה האחרונה לעניין שכיח בארצות הברית, בעקבות הקריסה הכלכלית. רוברט מאייר, עורך המגזין "ברטרניוז", אמר כי מנהל של חברה שעורכת טקסי הלוויות, אינו שונה מכל איש עסקים אחר עם שירותים שניתן לסחור בהם. ג'סיקה קות', דוברת איגוד מנהלי חברות ההלוויות הלאומי, הגדירה את עסקת החליפין המדוברת כ"פתרון יצירתי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully