וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: נהג מונית סימם ואנס עשרות נשים

ג'ון וורבויס, לשעבר שחקן פורנו, נהג לאסוף נשים ולהציע להן שמפניה שבה מהל סם אונס. "מדובר באחד מעברייני המין החמורים ביותר"

נהג מונית בבריטניה נמצא אשם בסדרה של מעשי אונס באמצעות "סם אונס". ג'ון וורבויס, לשעבר שחקן פורנו וחשפן, שעבר הסבה מקצועית לנהג מונית פיתה נשים שהסיע לשתות עימו שמפנייה בטענה כי זכה לפני זמן קצר בלוטו, במשקה הכניס וורבויס "סם אונס" ולאחר מכן אנס אותן.

וורבויס דחה את ההאשמות נגדו, אולם הוא הורשע על ידי חבר המושבעים ב-19 האישומים נגדו, הכוללים אונס ותקיפה מינית. המשטרה קושרת את וורבויס ל-85 תקיפות מיניות משנת 2002 ועד לשנת 2008. גורמים במשטרה מעריכים כי מדובר באחד מעברייני המין "הפוריים" ביותר שידעה בריטניה. "הוא ככל הנראה עבריין המין שאנס הכי הרבה נשים ונתפס, אפשר לומר כי הוא אנס ככל הנראה לפחות 200 נשים".

וורבויס נעצר לראשונה ביולי 2007 באשמת אונס של סטודנטית, מבדיקה שערך עיתון ה"סאן" הבריטי עולה כי באותה תקופה כבר הגישו תשע קורבנות תלונות למשטרה אולם התקיפות לא קושרו לוורבויס.

נהג המונית הודה כי אסף את הנערה למוניתו אך הכחיש את אשמת האונס. השוטרים לא הצליחו לקשר את התלונות הקודמות. וורבויס שהה שלושה חודשים בחופשי לאחר ששילם את הערבות שדרש בית המשפט והמשיך את תקיפותיו. הוא נעצר בשנית בפברואר לפני כשנה. אתמול הוא הורשע בשורה של מקרי אונס ותקיפות מיניות. גזר הדין יינתן בחודש הבא. השופט פנרי דייבי אמר כי "המקרה הזה דורש זמן מאסר ארוך וממושך וכך יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully