וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבריטניה יעקבו אחר כל מי שיוצא מהמדינה

כחלק מהגדלת הפיקוח על גבולות הממלכה, פרטים אישיים ופרטי המסע יאוכסנו במאגר מידע. עינו של האח הגדול פקוחה מתמיד

כל מי שמתכנן לצאת את גבולות בריטניה דרך האוויר, הים או היבשה יגלה כי פרטי הטיול שלו ופרטיו האישיים יוקלטו ויאוכסנו במאגר מידע למשך עשור. מטיילים שעוזבים את המדינה יאלצו לתת את פרטיהם האישיים וכן את פרטי המסע שאליו הם יוצאים.

עיתון "הדיילי טלגרף" הבריטי מדווח כי התקנות החדשות צפויות להיות תקפות גם לגבי מלחים ודייגים וכן גם על בעלי מטוסים קלים. לפי הערכות, המערכת תנהל מעקב אחר 250 יציאות מאנגליה בשנה. הכללים והתקנות יחולו אפילו על שחיינים וקבוצותיהם שמעוניינים לעבור את תעלת לאמנש ולצאת מגבולה של בריטניה.

התקנות החדשות ייכנסו לתוקף בהדרגה כאשר עד סוף השנה יתועדו כ-60% מהיוצאים מהמדינה ועד סוף שנת 2010 פרטיהם של 95% מהיוצאים מהמדינה יתועדו ויאוכסנו. אותם אנשים שיסרבו להעביר את פרטיהם ואת פרטי המסע לרשויות ייקנסו ב-5,000 לירות שטרלינג.

התקנות החדשות הם חלק מכוונת הממשלה להדק את השליטה על גבולות הממלכה הבריטית ולהגביר את ההגנה מפני איומי טרור. בריטניה אינה המדינה היחידה שדורשת מידע לגבי כניסות ויציאות משטחה, בארצות הברית דורשים מידע מנוסעים הנכנסים למדינה, אולם כבר כעת ישנה דאגה בקרב ארגוני זכויות אדם בבריטניה. "זה עצוב לראות שהחלום של תנועה חופשית באירופה נמצא במקום נמוך יותר מהחששות לגבי ביטחון המדינה", אמר אדמונד קינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully