וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת שליט קיבלה את השבת באוהל המחאה

בני משפחתו של החייל החטוף ערכו קבלת שבת מול בית רה"מ והשאירו ליד השולחן כיסא ריק עם תמונתו. "מקווים שהמחאה תעזור"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בני משפחתו וחבריו של החייל החטוף גלעד שליט ערכו אתמול(שישי) קבלת שבת במאהל המחאה מול מעון ראש הממשלה בירושלים. לציון היום ה-992 לשביו של גלעד, השאירו המשתתפים כיסא ריק ליד השולחן, ועליו תמונתו.

בפתח ארוחת השבת הודה נעם שליט למבקרים הרבים שפקדו את מאהל המחאה בשבוע האחרון. "אני רוצה להודות לכל ההמונים שבאו לעודד אותנו, לחזק אותנו ולתמוך בנו", אמר שליט, "ולהעביר את המסר החד המשמעי לראש הממשלה שרוב עם ישראל, רובו ככולו, רוצה לראות את גלעד בחזרה בבית בימים האלה".

שליט גם הביע תקווה שהמחאה תניב תוצאות. "אנחנו מעודדים מהתמיכה של הציבור הרחב, ואני מקווה שהדברים מגיעים הלאה למקומות הנכונים".

"התקדמות משמעותית במגעים"

מוקדם יותר אמרו גורמים בקהיר, כי ישראל הסכימה לשחרר את כל 450 האסירים הפלסטינים שדורש חמאס בתמורה לשחרורו של שליט. כעת סובב הוויכוח סביב דרישתה של ישראל, לפיה חלק מהאסירים שישוחררו יגורשו לחו"ל וחלק אחר יחזור לרצועת עזה במקום לגדה המערבית. חמאס מצידו מתנגד לדרישות הללו, וזאת על אף החשש בארגון שממשלה חדשה שתקום בישראל תהיה הרבה פחות נדיבה.

במקביל, מקורות פלסטינים המוגדרים "מהימנים" דיווחו היום לעיתון כוויתי על "התקדמות משמעותית שחלה בשלושת הימים האחרונים" בנוגע לגיבוש עסקת שליט. המקורות העריכו כי ניתן יהיה לגבש עסקה תוך שבועיים. הם מסרו כי ישראל הסכימה לשחרר את מרבית האסירים הפלסטינים אך ביקשה להסיר מהרשימה מספר שמות של אסירים.

המקורות הוסיפו כי ההתקדמות חלה בשל הגעתו של בכיר חמאס מחמוד א-זהאר למצרים לצורך המגעים לגיבוש העסקה. עוד דיווחו כי הצדדים צריכים עוד מספר ימים על מנת לגבש באופן סופי את הרשימה הסופית של האסירים שישוחררו. לטענתם, חמישים שמות של אסירי חמאס הושמטו מהרשימה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully