וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הנאום: יועצי התקשורת של קצב התפטרו

עדי שמחוביץ

12.3.2009 / 23:17

מוטי מורל ורונן צור, יועצי התקשורת של הנשיא לשעבר משה קצב, הודיעו כי הם מתפטרים מתפקידם "עקב הבדלי גישות מהותיים ביחס לניהול מסיבת העיתונאים"

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

בעקבות נאומו של נשיא המדינה לשעבר משה קצב, הודיעו אתמול(חמישי) יועצי התקשורת שלו, מוטי מורל ורונן צור כי הם מתפטרים מתפקידם. בהודעה שפרסמו השניים נאמר כי "עקב הבדלי גישות מהותיים ביחס לניהול מסיבת העיתונאים, הודענו הערב למר קצב כי לא נוכל להמשיך ולתרום. ברמה המקצועית אנו מאמינים בחפותו המלאה של קצב, ומאחלים לו זיכוי מלא כפי שאנו מאמינים שמגיע לו".

נאומו של הנשיא לשעבר נמשך למעלה משעתיים, וכלל מתקפה אישית חריפה נגד מני מזוז: "המשטרה, הפרקליטות והעיתונאים שפכו את דמי ולי אסור להגיב, להסביר ולהתגונן. דברי הערב הם תשובה לראיונות רבים של היועמ"ש, לשיחות שקיים, והם תגובה לראיונות של המשטרה לתקשורת".

במהלך נאומו של קצב, פרץ עימות בין הנשיא לשעבר לתקשורת, כאשר דבריו נקטעו על ידי העיתונאים שלום ירושלמי ורינו צרור מ"מעריב", זאת לאחר שקצב תקף את התקשורת ובמיוחד את הדיווח נגדו בעיתון. שני העיתונאים ביקשו להגיב על הדברים והוצאו מהאולם שבו התקיימה מסיבת העיתונאים.

דובר משרד המשפטים משה כהן אמר אמש (חמישי) בתגובה לנאומו של הנשיא לשעבר משה קצב, כי "הנאום רצוף כולו טענות כזב ועובדות מסולפות ומשוללות יסוד, תוך מסע הכפשה אישי וחסר מעצורים נגד היועץ המשפטי וראשי מערכת אכיפת החוק בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully