וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: "קצב משתמש בשקרים ומניפולציות"

מספר שעות לפני תגובת הנשיא לשעבר להחלטה להעמידו לדין בגין אונס, אומרים בסביבתו כי "מסיבת העיתונאים תהיה דרמטית"

נשיא המדינה לשעבר משה קצב צפוי לערוך הערב (חמישי) בשעה 19:00 מסיבת עיתונאים בקרית מלאכי בתגובה להחלטת היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז להגיש נגדו כתב אישום הכולל עבירות אינוס ומעשה מגונה בכוח בנוגע לא' ממשרד התיירות, וכן עבירות שיבוש הליכי משפט. יועץ התקשורת של קצב, רונן צור, אמר ל"הארץ" כי מסיבת העיתונאים תהיה נוקבת ודרמטית, וציין כי "אני מציע לכל אזרחי ישראל להיות היום בערב מול המסך".

גורמים בפרקליטות הגיבו הבוקר על הדברים ואמרו כי "בניגוד לקצב, אנו מתכוונים לנהל את התיק בבית המשפט ולא להשתמש באמצעים מניפולטיביים ושקריים". לדבריהם, "עצם הניסיון של קצב להשתלח בשלטון החוק מעיד על חולשת טיעוניו המשפטיים".

אחיו של הנשיא לשעבר, ליאור קצב, אמר השבוע כי "אחי לא ביצע כל עבירה פלילית ולא עשה שום מעשה לא מוסרי. הוא לא קיים יחסי מין בהסכמה או שלא בהסכמה עם אף אחת מהנשים שהתלוננו נגדו". לדבריו, "קצב הוא קורבן לעלילת דם נוראית – אולי הגדולה ביותר מאז קום המדינה".

קצב האשים את היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז בהאשמת שווא. "מזוז טיפס על עץ גבוה, והאשים את קצב בהאשמות חסרות שחר מבלי שראה את חומר החקירה", קבע. "מה שהנחה את מזוז זה שיקולים אישיים בלבד. מזוז היה צריך להחליט אם להקריב את ראשו של משה קצב או את ראשו שלו. והוא בחר בבחירה קלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully