וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים השכולים החליטו לפרק את אוהל המחאה

האוהל שהוקם מול אוהל משפחת שליט פורק לאחר שההורים חשו שפוליטיקאים מתעלמים מאזהרותיהם, לפיהן שחרור האסירים יגרום עוד חללים

אוהל המחאה של ההורים השכולים המוחים נגד הכוונה לשחרר אסירים פלסטינים פורק היום (שלישי). ההורים השכולים הודיעו כי הם מפרקים את אוהל המחאה שהוצב מול אוהל המחאה של משפחת שליט מכיוון שחשו כי הפוליטיקאים מתעלמים מאזהרותיהם.

רון קרמן, אביה של טל קרמן, שנרצחה בפיגוע בחיפה לפני שש שנים, אמר לוואלה! חדשות כי "הקש ששבר את גב הגמל היה הפגישות של הנשיא שמעון פרס עם משפחת שליט, וההתייחסות של המנהיגים כלפי משפחת שליט תוך התעלמות גמורה מהאזהרה שלנו ששחרור המחבלים יגרום לחללים נוספים בעתיד".

קרמן הוסיף כי "אנחנו פנינו לנשיא המדינה ולחברי הממשלה, ועד היום לא זכינו לשום תגובה. אמנם אזרחים רבים מעודדים אותנו, אך ככל הנראה זה קשה מבחינה פסיכולוגית לראות את קורבנות העתיד כנגד הדמות המוחשית של החייל החטוף".

"כמו שנרצחו 179 אנשים מאז עסקת ג'יבריל, שחרור של מאות מחבלים יביא בוודאי לקורבנות בעתיד, ונותן רוח גבית לגיוס מחבלים נוספים שההרתעה לשבת במאסר עולם במידה שיצאו חיים מהפיגוע נעלמה לאור השחרור. אנו דורשים ממשלת ישראל להפעיל מנופים כלכליים כדי להביא לשחרור שליט, אולם אסור לשחרר אסירים. חובת ההנהגה לשמור על חייהם של שבעה מיליון ישראלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully