וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליכוד מתנגדים למינוי פרידמן לשר המשפטים

על רקע המתיחות בליכוד בימים האחרונים מסתמן ניסיון פשרה על פיו תיק המשפטים יועבר לישראל ביתנו אבל פרידמן לא יהיה השר

בכירים בליכוד אמרו הלילה (שלישי) כי ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מנסה להגיע להסכמה עם ראש מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן על פיה תקבל ישראל ביתנו את תיק המשפטים אך דניאל פרידמן לא יישאר בתפקיד בקול ישראל דווח כי בכירים במפלגה וביניהם דן מרידור, בני בגין וגדעון סער מתנגדים למינוי, בין היתר על מנת להשאיר סיכוי להצטרפותה של מפלגת העבודה לממשלה.

ניסיונות אלה נערכים על רקע המתיחות השורה בימים האחרונים בהנהגת הליכוד על רקע העסקה הקואליציונית המסתמנת בין הליכוד לישראל ביתנו במסגרתה מובטחים לליברמן תיקי החוץ, המשפטים, ביטחון הפנים והתיירות. כבר אתמול נרמז שמרידור מתלבט לגבי עתידו במפלגה באם יישאר פרידמן במשרד המשפטים. "ההתלבטות היא בין לחזור הביתה ולמשרד עורכי הדין שלו אחרי שלושה חודשים בלבד, לבין ישיבה בממשלה ונשיאה באחריות משותפת לכל יוזמותיו של פרידמן, שמרידור, על פי הצהרתו שלו, חזר לפוליטיקה בעיקר על מנת לפעול נגדן ולסייע בשיקום מערכת המשפט", אמרו בליכוד.

מרידור, בגין וסער מצטרפים לח"כ סילבן שלום שערך שלשום כנס פעילים בביתו בו העביר ביקורת מרומזת על העסקה עם ליברמן. "עם כל הכבוד, הליכוד ניצח בבחירות ולא ליברמן, ש"ס או מפלגות אחרות", אמר שלום. אתמול קרא נתניהו לאנשי הליכוד להפסיק להתבטא בפומבי בנושא המשא ומתן הקואליציוני. לדבריו, "ההתדיינות הפומבית מחלישה אותנו מול השותפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully