וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוורמן: "ברק עשה את כל הטעויות"

חבר הכנסת ממפלגת העבודה תקף את היו"ר ואמר שפניה של המפלגה לאופוזיציה. "בלי הטעויות של ברק, היינו מנהיגים את המדינה"

"הסיבה שהגענו למה שהגענו היא חוסר הבגרות של מנהיגים. אני מתכוון לגבי אחריות. ברק עשה את כל הטעויות, שאם הוא לא היה עושה אותן היינו מנהיגים את המדינה", כך אמר אמש (שבת) ח"כ אבישי ברוורמן (העבודה) באירוע "שבת תרבות" שהתקיים בבית ההורים ע"ש "פנחס רוזן" בתל אביב.

מלבד דברי הביקורת על יו"ר המפלגה ברק, תקף ברוורמן באופן כללי את כל צמרת המפלגה: "למפלגת העבודה אין נבחרת שלטונית, יש בה אנשים טובים שלא שולטים ביצריהם. צריך להתנהל אחרת. מפלגת העבודה נחלה כשלון חרוץ בבחירות והתדרדרה עד למצב המחפיר של 13 מנדטים בכנסת".

ברוורמן הוסיף כי פניה של מפלגת העבודה לאופוזיציה: "זה סופי, למרות שלמדתי ששום דבר לא סופי. אני חושב שמפלגת העבודה צריכה להיות באופוזיציה. חבריי ואני נשלוט באופוזיציה, גם אם ציפי לבני תעמוד בראשה. הציבור רוצה את מפלגת העבודה הישנה". על השאלה מדוע לא תהיה יו"ר העבודה, השיב ברוורמן: "לי יש סובלנות וסבלנות".

ברוורמן שכיהן בעבר כנשיא אוניברסיטת באר שבע, אמר גם שתפקיד שר האוצר דורש מומחה מקצועי. ברוורמן ציין כי הוא היה מוכן לקבל על עצמו את התפקיד במידה שהיה נושא בתפקידו הקודם: "אם הייתי היום נשיא האוניברסיטה, ייתכן והייתי מוכן להיות שר אוצר מקצועי בממשלת נתניהו, אבל אני שייך למנהיגות מפלגת העבודה ולכן אני לא יכול. אם נתניהו יילך בדרך תקינה, נתמוך בו".

לדברי ברוורמן, התפקיד החשוב כיום בממשלה הוא שר האוצר ולא שר הביטחון. "אנחנו נמצאים במשבר כלכלי מהגדולים שהיו אי פעם בעולם ולכן כבר לפני שנה התחננתי שיוציאו שני מיליארד שקל לפתרון בעיות חברתיות מתהוות. אני מציע לנתניהו לזרוק לפח את תפיסת העולם הניאו-ליברלית שבה מורידים מסים לאלפיון העליון. אם אתה רוצה לשמש גם שר אוצר, קח לידך אדם מקצועי ואמין, שיעשה עבורך את העבודה המקצועית והראויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully