וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש חמור לאב ובנו שאנסו את בנות משפחתם

אב ובנו הורשעו כי אנסו והתעללו מינית בשתיים מבנות המשפחה. ביהמ"ש גזר עליהם 25 ו-22 שנות מאסר. "הפכו את הילדות לבובות מין"

הותר לפרסום: בית המשפט המחוזי בנצרת גזר עונשי מאסר כבדים על אב ובנו שהורשעו כי אנסו והתעללו מינית בשתיים מבנות המשפחה. מפסק הדין של בית המשפט עולה כי אב המשפחה ביצע את המעשים באחת מבנותיו, ובנו ביצע את המעשים בשתיים מאחיותיו. גם גיסן של המתלוננות הורשע בהתעללות מינית.

על האב נגזרו נגזרו 25 שנות מאסר, מהן 22 בפועל, שלוש שנות מאסר על תנאי ופיצוי כספי לבתו בסך של 50,000 שקלים. על אחיה של המתלוננת, נשוי ואב לילדים, נגזרו 22 שנות מאסר כאשר 19 שנים מתוכן יהיו לריצוי בפועל, ושלוש שנות מאסר על תנאי. על הגיס נגזרו שש שנות מאסר בפועל. יש לציין, כי אב המשפחה כבר הורשע בעבר בגין בעילתה של בת אחרת וריצה מאסר בפועל של שלוש וחצי שנים.

הרכב השופטים הגדיר את התנהגות המורשעים כפרשת גילוי עריות מזעזעת. "הנאשמים הפכו האחד את בתו והשני את שתי אחיותיו למעין בובות מין, מ?ש?ל היו חפץ נטול רוח חיים ונשמה, חיללו את גופן ונפשן וכל זאת מתוך תאווה בלתי מרוסנת לסיפוק יצריהם". הרכב השופטים הוסיף כי מתסקיר שהוגש אודות המתלוננת ומתוך עדותה ניתן ללמוד, כי מגיל צעיר, לנוכח ההתעללות שעבר הבת היא נאלצה לעזוב את בית המשפחה ונדדה בין פנימיות. כאשר הגיעה הבת לביקורים בבית המשפחה בעת חופשותיה היא הפכה שוב לקורבן של אביה ואחיה.

עוד העיר הרכב השופטים כי בשלב הבאת הראיות לעונש התייצבו לעדות כמה מבני משפחתה הקרובים של המתלוננת. עדים אלו "היללו ושיבחו את אופים הטוב של הנאשמים, תוך הבעת חוסר אמון מוחלט בגרסתה של המתלוננת". השופטים הבהירו כי התרשמו שעדים אלה "תיארו הוויה מופרכת לחלוטין, רחוקה מהמציאות וכי במהלך העדויות שמעו מפי עדים, הנאמנים בעיניהם, על אווירה קשה ששררה בבית, כשהנאשם מפליא מכותיו בילדיו וברעייתו ומשליט שלטון של פחד ושררה על הסובבים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully