וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' מאשרת: "ברק הציע לי את התמ"ת"

הח"כית אישרה את הדיווחים לפיהם יו"ר העבודה שוחח עמה בנושא, אך לטענתה סרבה להצעה. "כניסה לממשלת ביבי-ליברמן היא חרקירי"

מסתבר שיו"ר העבודה אהוד ברק ממשיך בניסיונותיו לשכנע את חברי מפלגתו להצטרף לממשלה. ח"כ שלי יחימוביץ' אישרה היום (רביעי) כי ברק שוחח עמה על האפשרות שתקבל את תיק התמ"ת במידה שהעבודה תצטרף לקואליציה בראשות בנימין נתניהו. יחימוביץ' הבהירה בתגובה כי היא מסרבת באופן מוחלט להצעה. "כניסה של העבודה לממשלת ביבי-ליברמן היא חרקירי פוליטי ומוסרי ומי שתומך בה דואג באופן ציני לכסא של עצמו. לא יהיה חלקי עמם", אמרה.

מזכ"ל מפלגת העבודה ח"כ איתן כבל אמר הבוקר, כי יו"ר מפלגתו אהוד ברק הבהיר לו באופן חד משמעי כי הוא לא מקיים מגעים עם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו בנוגע להצטרפות המפלגה לקואליציה. בראיון לקול ישראל הוסיף כבל: "אינני חושב שאהוד ברק יהפוך את העניין לאישי ויצטרף לבדו לממשלת נתניהו כפי שעשה בעבר משה דיין".

שלשום אמר כבל בראיון לגלי צה"ל כי אם יחליט ברק לחבור לממשלת נתניהו ולהתמנות לתפקיד שר הביטחון, למרות ההצהרות כי העבודה תהיה באופוזיציה, ישנה סכנה לפילוג במפלגת העבודה. חברי הכנסת אופיר פינס, אבישי ברוורמן ושלי יחימוביץ' מתנגדים להצטרפות העבודה לממשלתו של נתניהו ועשויים להתנגד לצעד כזה עם ברק יבחר להצטרף לממשלה.

אמש קיימה המשמרת הצעירה במפלגה דיון חירום בנושא, ובסיומו קראה לברק "לחדול מכל המגעים עם נתניהו על כניסת העבודה לממשלה". עוד נמסר בתום הדיון כי "במידה וברק לא יענה לקריאה ב-48 השעות הקרובות נפעל להדחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully