וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבו מרזוק קיבל מכתב משליט בביקורו בעזה"

העיתון הכוויתי אל-ג'רידה מדווח כי בעת ביקורו ברצועה של סגן ראש הלשכה המדינית בחמאס דמשק, קיבל אבו מרזוק מכתב מהחייל החטוף. בחמאס מסרבים לאשר את הדברים

סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, מוסא אבו מרזוק, קיבל מכתב מהחייל החטוף גלעד שליט, כך מדווח היום (שלישי) העיתון הכוויתי "אל ג'רידה". בקול ישראל דיווחו כי בחמאס מסרבים לאשר את הדיווח לפיו סגנו של חאלד משעל קיבל את המכתב בעת בסיורו ברצועת עזה בשבוע שעבר.

אבו מרזוק ביקר בשבוע שעבר בעזה לאחר שלא ביקר ברצועה במשך כ-20 שנה. הוא נכנס לרצועה דרך מעבר רפיח ביום שישי ועזב לאחר שסייר במקום במשך מספר שעות, כך מסרו גורמים רשמיים ברצועה. לפי המקורות אבו מרזוק לא יכול היה לעבור לשטח רצועת עזה ללא אישור שהעבירה ישראל למצרים, משום שישראל היא האחראית למענק אישור בכל הקשור לסוגיות רגישות ולאנשים שנכנסים ויוצאים מהרצועה.

אות החיים האחרון מגלעד התקבל ביוני 2008 כשמכתב שכתב הועבר למשפחתו. במכתב ביקש גלעד לפעול לשחרורו במהירות האפשרית. את המכתב העביר "מרכז קרטר", ארגון בניהולו של נשיא ארה"ב לשעבר ג'ימי קרטר. במשפחת שליט אישרו כי כתב היד אכן זהה לכתב ידו של גלעד, וכי יש בו סימנים המעידים כי הוא נכתב זמן קצר לפני שנמסר לידיהם.

כחצי שנה קודם לכן, בפברואר 2008, קיבלה משפחת שליט מכתב נוסף, שהועבר באמצעות גורם שלישי. ביוני 2007, כשנה לאחר חטיפתו של גלעד, השמיע חמאס קלטת שבה נשמע קולו של החייל החטוף, שהתלונן על מצבו הבריאותי וביקש לפעול לשחררו בהקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully