וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליכוד משלימים: לא תהיה ממשלת אחדות

לאחר שהמגעים עם קדימה נכשלו, בליכוד עדיין מקווים שהעבודה תצטרף לקואליציה. לדברי בכירים בליכוד, ליברמן יקבל ככל הנראה את תיק החוץ

בליכוד השלימו הבוקר (ראשון) עם העובדה שלא יצליחו להקים ממשלת אחדות עם קדימה. ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ויו"ר קדימה ציפי לבני לא הצליחו לגשר על הפערים בפגישתם האחרונה ביום שישי. בקול ישראל דווח כי בליכוד מאשימים את קדימה וטוענים שאינה מצטרפת לממשלה על פי החלטתה של לבני, המונעת "ממניעים אינטרסנטיים צרים", ולא בגלל ויכוח אידיאולוגי.

הבוקר ייפגש נתניהו עם יו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק, ויציע לו את תפקיד שר הביטחון. ברק צפוי לחזור על עמדתו לפיה מפלגת העבודה תשב באופוזיציה. גורם בכיר בעבודה אמר כי בסיעה יש התנגדות גורפת להצטרפות לממשלה ולכן הסיכויים שתצטרף לקואליציה קלושים. עם זאת, בליכוד עדיין מקווים כי בעקבות השיחות היום, תקים העבודה צוות מו"מ לבחון את הצטרפותה לקואליציה.

בתוך כך, בכירים בליכוד טוענים כי יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן יקבל ככל הנראה את תיק החוץ. בסוף השבוע אמר ליברמן כי הוא מעדיף את תיק הביטחון, אך הבהיר כי נושא התיקים לא יהווה מכשול במגעים הקואליציוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully