וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליטת הפה של ברלוסקוני על קרלה ברוני

ראש הממשלה האיטלקי לחש לנשיא צרפת ניקולא סרקוזי כי "אני נתתי לך את אשתך". התקשורת בצרפת: ברלוסקוני זכה באוסקר על וולגריות

הפליטה האחרונה של ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני, הייתה מופנית לנשיא צרפת ניקולא סרקוזי. בפגישה בין שני המנהיגים במהלך מסיבת עיתונים לחש ברלוסקוני לסרקוזי "אני נתתי לך את אשתך", בהתייחסו לעברה של קרלה ברוני שנולדה באיטליה ומשפחתה עברה לפריז ב-1970.

סרקוזי שוחח על שיתוף הפעולה בין צרפת לאיטליה במסיבת העיתונאים שנערכה השבוע, כשברלוסקוני התכופף לעברו ולחש לו את הדברים. עיתון הטלגרף הלונדוני דיווח כי הפליטה הנוכחית של סרקוזי לא נקלטה על ידי המיקרופונים והתגלתה רק לאחר שערוץ טלוויזיה צרפתי השתמש בשירות קוראי שפתים שגילו את המלל המפתיע.

התקשורת בצרפת הכתירה את ברלוסקוני כזוכה באוסקר הוולגריות בעקבות ההערה שגרמה לסרקוזי להתכווץ בכסאו.
בשנה שעברה אמרה הגברת הראשונה של צרפת, קרלה ברוני, שהיא שמחה על היותה אזרחית צרפת לאחר שברלוסקוני העליב את נשיא ארצות הברית ברק אובמה כשכינה אותו כ"שזוף".

ברלוסקוני ידוע בפליטות הפה שלו, בחודש שעבר הוא שוב גרם לזעם באיטליה לאחר שאמר כי הוא שוקל לפרוס 30 אלף חיילים בערי איטליה, אולם לעולם לא יהיו מספיק חיילים כדי להגן על "הבנות היפות הרבות של איטליה" מפני אונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully